با 5 میلیون تومان چه مایکروفری بخرم؟

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو- خرید مایکروفر، وقتی که بودجه محدودی دارید، کار نسبتا دشواری خواهد بود. برای مثال وقتی بودجه شما به سقف 5 میلیون تومان محدود شده باشد، دیگر دست بازی برای انتخاب مایکروفر دلخواهتان نخواهید داشت و ممکن است مجبور شوید به گزینه های ارزان قیمت تر اما دور از ایده آل هایتان راضی شوید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یک مایکروفر با کیفیت و کاربردی آن هم با سقف هزینه های محدود، گزینه های زیادی در دسترس نخواهد بود. درواقع برای پیدا کردن یک گزینه مناسب باید زمان زیادی را صرف کنید و تازه در پایان هم معلوم نیست بتوانید یک مایکروفر با کیفیت و مبتنی بر دلخواهتان بخرید. با این وجود برای این که دردسر خرید یک مایکروفر ویژه و با کیفیت بالا را از دوشتان بردارم. فهرستی از 5 مایکروفر تا سقف 5 میلیون تومان را آماده کرده ام که می توانید بر اساس بودجه وموارد دلخواهتان انتخاب کنید.

طبیعتا مایکروفرهای موجود در فهرست من به دلیل محدودیت قیمت، شامل مایکروفرهای ال جی، سامسونگ و دیگر برندهای سرشناس نمی شوند، اما سعی کردم گزینه هایی را در فهرستم قرار دهم که از خریدشان پشیمان نشوید. البته با این وضعیت تورم نمی دانم این فهرست که در بهار 1402 نوشته شده تا چه زمانی قابل خرید است. پس اگر قصد خرید مایکروفر دارید بهتر است عجله کنید:

مایکروفر 25 لیتری دسینی(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

مایکروفر دسینی

مایکروفر دسینی با ظرفیت38 لیتری و توان1500 وات، گران قیمت ترین مایکروفر فهرست من است. این مایکروفر در رنگ های مشکی و نقره ای طراحی شده است. اندازه و ابعاد این مایکروفر به شکلی طراحی شده است که استانداردهای متداول را رعایت می کند و صفحه نمایش لمسی دارد.

این مایکروفر دارای خاصیت یخ زدایی است و یک عدد سینی شیشه ای و یک عدد سینی توری دارد. این مایکروفر دارای قابلیت فیلتر ضد باکتریال و ترموستات با قابلیت تنظیم است.

مایکروفر جی پاس مدل GMO1895(قیمت حدودی: 4 میلیون و هشتصد هزار تومان)

مایکروفر جی پاس

توان این مایکروفر1200 وات و ظرفیت آن 20 لیتر است. جنس این مایکروفر استیل است و تایمر هم دارد. این مایکروفر قابلیت خاموش شدن خودکار و قفل کودک دارد. این مایکروفر ایرانی دارای برنامه پخت, برنامه یخ زدایی, قابلیت چرخش برای پخت و پز یکنواخت و قابلیت تنظیم سطح قدرت در 10 قدرت متفاوت است.

اگر دلتان می خواهد یک مایکروفر با قیمت مناسب داشته باشید و البته برایتان مهم نیست از برند ایرانی استفاده کنید یا برند خارجی این گزینه از مناسب ترین گزینه هایی است که می توانید خریداری کنید.

مایکروفر 20 لیتر دسینی مدل MV133-2549(قیمت حدودی: 4 میلیون و سیصد هزار تومان)

مایکروفر

این مایکروفر برند دسینی ظرفیت38 لیتری و توان1500 وات دارد. ترکیب رنگی این دستگاه نیز متنوع و شامل رنگ های مشکی و نقره ای است. اندازه و ابعاد این ماکروفر استاندارد بالایی دارد و مناسب برای بسیاری از خانه ها است. این محصول دارای قابلیت قفل کودک و صفحه نمایش لمسی است.

از دیگر ویژگی های این مایکروفر می توان به خاصیت یخ زدایی اشاره کرد. این مایکروفر دارای یک عدد سینی شیشه ای و یک عدد سینی توری با قابلیت فیلتر ضد باکتریال است. این مایکروفر، ترموستات قابل تنظیم دارد.

مایکروفر 16 لیتری شیائومی مدل VO1601(قیمت حدودی: 3 میلیون وهفتصد هزار تومان)

مایکروفر شیائومی

ابعاد این محصول300*260*395 میلی متر است و با ظرفیت 16 لیتربه کاربران خدمات ارائه می کند. این مایکروفر دارای لوله های گرمایشی از جنس فولاد ضدزنگ است و قابلیت کنترل دما برای پاسخگویی به انواع نیازهای پخت و پزافراد را هم دارد. کاربران می توانند از قابلیت پخت غذا با زمان بندی دقیق استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم حفظ دمای ثابت برای جلوگیری از سوختن غذا اشاره کرد. دمای کارکرد این مایکروفر بین 100 تا 230 درجه سانتی گراد است و دستگیره ای با طراحی خاص برای جلوگیری از لغزش و تنظیم دقیق دارد، درواقع طراحی منحصر به فرد دسته منحنی شکل برای جلوگیری از حرارت و سوختن است. توان1300 وات و وزن 3.9 کیلوگرم از دیگر ویژگی های این مایکروفر است.

مایکروفر کلترونیک مدل MWG 786(قیمت حدودی: سه میلیون و پانصد هزار تومان)

مایکروویو دسینی

آخرین و ارزان ترین مایکروفر کلترونیک است.این محصول با ظرفیت 20 لیتر کار می کند و برنامه های پخت دارد. توضیحات برنامه پخت دارد. از ویژگی های دیگر در این محصول می توان به توان مایکروفر 700 واتی اشاره کرد. این مایکروفر دارای ویژگی گریل نیز هست. همچنین این محصول برنامه پخت ترکیبی و یخ زدایی دارد اما فاقد جوجه گردان است.

قطر صفحه چرخان245 میلی متر است و قابلیت تنظیم زمان هم دارد. از سایر ویژگی های این محصول می توان به 5 سطح قدرت اشاره کرد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها