راهنمای خرید 5 خردکن برای همه بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو-سالادشیرازی درست کردن یک قلق خاص و مهم دارد و آن هم این است که باید گوجه و خیار و پیاز کاملا ریز خرد شوند. شاید به همین دلیل است که وقتی از سر بی حوصلگی و سریع مواد سالاد شیرازی را خرد می کنید و درشت تر از حالت عادی می شود، بهتر است با این سالاد از شیرازی های اصیل پذیرایی نکنید که از شما شاکی نشوند. با این وجود همیشه هم حوصله و وقت کافی برای آماده کردن سالادشیرازی به سبک خود شیرازی ها وجود ندارد و اینجا است که یک خرد با کیفیت می تواند به دادتان برسد.

به گزارش راهنماتو، اگر فکر می کنید خردکن ها فقط برای درست کردن سالاد شیرازی کاربردی هستند، سخت در اشتباهید، از خردکن ها می توانید برای خردکردن مواد اولیه کتلت یا درست کردن انواع غذاهای دیگر هم استفاده کنید. در ادامه 5 خردکن محبوب موجود در بازار ایران را از برندهای داخلی و خارجی و برای تمامی بودجه ها معرفی می کنم و امیدوارم یکی از این خردکن ها دقیقا همان خردکنی باشد که شما مایلید خریداری کنید.

این را هم فراموش نکنید همیشه هنگام خرید خردکن باید به ابعاد، جنس تیغه و جنس بدنه خردکن دقت کنید که از کیفیت و دوام قابل قبولی برخوردار باشد.خردکن ها معمولا در دو نوع دستی و برقی هستند اما در این فهرست فقط خردکن های برقی را معرفی کرده ام:

خردکن نینجا مدل NJ1002UKBK(قیمت حدودی: 4 میلیون و دویست هزار تومان)

خردکن نینجا

اولین و گران فیمت ترین خردکن در فهرست من، خردکن نینجا است. این خرد کن با سرعت۴۰۰۰ دور در دقیقه سرعت گردش موتور یکی از برترین محصولات موجود در بازار است که می تواند برای خانواده هایی که از خردکن زیاد استفاده می کنند، کاربردی باشد.

این محصول دارای دو عدد ظرف است که درپوش دارند و در نتیجه این ظروف درپوش دار، امکان نگهداری مواد غذایی در یخچال را ایجاد می کند. از اقلام همراه این محصول می توان به یک عدد موتور یک عدد تیغه چهار پره  و دو عدد ظرف با ظرفیت ۵۰۰ میلی لیتر اشاره کرد.

جنس ظرف، پلاستیکی است و با دکمه فشاری کار می کند. وزن این محصول۹۶۰ گرم و جنس تیغه از استیل ضد زنگ است. این خرد کن، امکان شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی را فراهم می کند. البته این خرد کن فقط یک گزینه تنظیم سرعت دارد. این خردکن با توان ۲۰۰ وات کار می کند.

خردکن مولینکس مدل DJ450B27(قیمت حدودی: 3 میلیون و هشتصد هزار تومان)

مولینکس

دومین خرد کن در فهرست من از برند شناخته شده مولینکس است. این خردکن با وزن۱۰۰۰ گرم به فروش می رسد. کاربران می توانند تنها با فشردن یک دکمه از این خردکن استفاده کنند. خردکن مولینکس دارای چهار عدد تیغه است. جنس ظرف این خردکن از پلاستیک و جنس تیغه از استیل است.

یک گزینه مثبت درباره این خردکن این است که از قفل ایمنی برخوردار است. ظرفیت ظرف خردکن۰.۵ لیتر و توان آن ۵۰۰ وات است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک است.

خردکن بوش مدل MMR08A1( قیمت حدودی: دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان)

خردکن بوش

خردکن بوش دارای ظرف مدرج با قابلیت پالس است. وزن این محصول یک کیلو و چهارصد گرم است. جنس تیغه از استیل ضد زنگ است و دارای امکان شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی است. توان این دستگاه ۴۰۰ وات و جنس بدنه از پلاستیک است.

ابعاد این دستگاه برای خانواده های کم جمعیت کاملا مناسب است. اندازه این دستگاه شامل ارتفاع ۲۵۰، عرض ۱۹۵ است. بنابراین شما می توانید به راحتی از این دستگاه در اماده کردن سالاد، سوپ و انواع غذاهایی که به خرد کردن سریع خوراکی ها نیاز دارد استفاده کنید.

خردکن پارس خزر مدل Omega(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

خردکن پارس خزر

برویم به سراغ یک خردکن ایرانی. خردکن برند پارس خزر. این خردکن ایرانی دارای قابلیت خردکردن انواع سبزیجات، خشکبار و گوشت قرمز است. نحوه عملکرد این دستگاه بر دکمه فشاری متمرکز است. یعنی کافیست یک دکمه را فشار دهید تا دستگاه کار کند.

وزن این خردکن حدود دو کیلوگرم است. جنس ظرف خردکن پلاستیکی و جنس تیغه از استیل ضدزنگ است. توان این دستگاه ۷۸۰ وات و عمق این خردکن ۱۷ سانتی‌متر است. جنس پایه این دستگاه از پلاستیک و ارتفاع آن ۲۴ سانتی‌متر است. جنس بدنه این خردکن از پلاستیک است.

خردکن دسینی مدل SUS 304(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

خردکن دسینی

وزن خردکن دسینی هزار گرم است. این خرد کن دارای چهار عدد تیغه است و با دکمه فشاری کار می کند. جنس ظرف خردکن از استیل ضد زنگ و جنس تیغه از استیل ضد زنگ است. این دستگاه دارای سیستم ایمنی است و برای خانواده هایی که فرزند کم سن و سال دارند مناسب است. این محصول دارای امکان چرخش دو طرفه است.

از قابلیت‌های این دستگاه می توان به برنامه تنظیم سرعت اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای امکان شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی است. ظرفیت لیوان۲ لیتر است. این دستکاه دارای برنامه ای۲ سرعته با عملکرد توربو است. توان این دستگاه ۵۰۰ وات و طول سیم۱۰۰ سانتی متر است. جنس بدنه از استیل ضد زنگ است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها