۳ سریال کره ای جذاب درباره چالش های نسل جوان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو_این روزها بازار سریال‌های کره ای حسابی داغ است. بسیاری از نوجوانان نیز به تماشای سریال‌های کره ای علاقه مندند.

به گزارش راهنماتو، برای تماشای بهترین سریال‌های کره ای درباره بحران‌ها و مشکلات دوران جوانی نگاهی داشته باشید به فهرست راهنماتو:

سریال Live on

1

نام فارسی: سریال کره ای پخش زنده

کارگردان: کیم سانگ‌وو

ستارگان: یونگ دابین، ونگ مین‌هیون، نوه جونگ‌هیون

ژانر: درام، بلوغ، نوجوانی

زبان: کره ای

کشور: کره

محصول: 2020

خلاصه داستان : دانش آموز دبیرستانی، Baek Ho-rang (با بازی یونگ دا بین) در رسانه‌های اجتماعی به دلیل زیبا بودن و با کلاس بودن محبوب است. اما شخصیت جالبی ندارد و بسیار سرد است. و این باعث می‌شود که تعداد زیادی از افراد از او متنفر باشند.

یک روز، او پیامی عجیب از یک فرستنده ناشناس را از رادیو مدرسه می‌شنود. مضمون پیام او را به یاد گذشته ناراحت‌کننده‌ای می‌اندازد. او همیشه در تلاش است که این خاطره را از همه مخفی نگه‌ دارد. بیک‌هو از یک حساب ناشناس نیز یک سری پیام‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کند. آن‌ها او را با افشای گذشته‌اش برای عموم تهدید می‌کنند و باج می‌خواهند. او با پیوستن به گروهی از افراد چیره‌دست، در تلاش است که افراد باج‌گیر را پیدا کند.

سرتاسر سریال داستانی از عشق و دوستی در یک مدرسه اتفاق می‌افتد، که در آن شبکه‌های اجتماعی یک نیروی تعیین کننده است و همه با توجه به آن دیگران را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

سریال At Eighteen 

2

نام فارسی: سریال کره ای لحظه ای در هجده سالگی

کارگردان: Shim Na-yeon

ستارگان: اونگ سئونگ‌وو، کیم یانگ‌جی، شین سئونگ‌هو

ژانر: دوران بلوغ

زبان: کره ای

کشور: کره

محصول: 2019

خلاصه داستان : داستان حول محور کاراکترهای هجده ساله سپری می‌شود. چوی جون وو (با بازی اونگ سئونگ‌وو) دانش‌آموز جدید انتقالی است، که تازه به دبیرستان Cheonbong آمده است. او در خانه و مدرسه مشکلات بسیاری داشت، اما به دلیل تخلفی که اصلا انجام نداده بود، متهم و از مدرسه اخراج می‌شود.

پس از بلاهایی که سرش آمده بود،‌تصمیم می‌گیرد در مدرسه جدید با کسی ارتباط برقرار نکند. اما از سورپریزهای زندگی و دوران هجده سالگی بی‌خبر بود. در طی آشنایی با بقیه دانش‌آموزان، متوجه بیماری روحی دو نفر از آن‌ها می‌شود. او با ایجاد دوستی و تاثیر برآن‌ها حالشان را بهتر می‌کند و افسردگی آن‌ها از بین می‌رود.

سریال A-TEEN

3

نام فارسی سریال : دوستان

ژانر (موضوع) : درام

 زبان : کره ای

سال شروع پخش : 2018

محصول کشور : South Korea

نوجوانان داستانی را برای ما روایت می کند که همانگونه که از نامش پیداست درباره ی نوجوانان است ، در این سریال با نوجوانان مختلف همراه می شویم تا دریابیم که زندگی به عنوان یک نوجوان به واقع چگونه است و آنها چه سختی هایی را تجربه می کنند ، آنچه درباره ی نوجوانان تمام دنیا مشترک است این مورد است که آنها همگی با هم اتفاق نظر دارند که کسی درکشان نمی کند و این مورد بین تمام این نوجوانان مشترک است ، در ادامه با دانلود سریال کره ای نوجوانان مشاهده خواهیم کرد که آیا واقعا این گونه است که نوجوانان می گویند و کسی در دنیا جز خودشان نمی تواند آنها را درک کند و تجارب یکسانی با آنها نداشته یا این که این حرف کمی بزرگنمایی شده تا آنها مشکلات و مسائلی را که با آن روبرو هستند را بیش ازحد سخت نشان دهند.

آنچه سریال تلاش دارد آن را به نمایش بگذارد این است که نوجوان بودن به معنای واقعی به چه معنی است و این که نوجوانان مشکلات خاصی دارند و کسی نمی تواند به راحتی آنها را درک کند آیا واقعیت دارد یا دروغی است که سرهم شده تا آنها را از جواب دادن در مورد رفتارهای مختلف راحت کند ، پس از دانلود سریال کره ای A-Teen مشاهده خواهیم کرد که با دیدن این سریل درخواهیم یافت که واقعا چه مشکلاتی بر سر راه نوجوانان قرار دارد و این موضوع آنها را با چه چیزهایی روبرو می کند ، آنها در رابطه با دوستان خود چگونه برخوردی از خود نشان می دهند و آیا قادر به درک همدیگر هستند تا مشکلاتی که دارند را با هم حل کنند یا چنین رابطه ای میان گروه دوستان آنها وجود ندارد و همین کار را دشوار می کند.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها