با 5 میلیون چه ساعت هوشمندی بخرم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو- در چند سال اخیر ساعت های هوشمند بسیار محبوب شده اند. این پوشیدنی های محبوب علاوه بر نمایش زمان کاربردهای بسیاری از برنامه های ورزشی و سلامتی گرفته تا پخش موسیقی و سرگرمی و حتی پاسخ دادن به تماس های تلفنی را ارائه می دهند. امروز قصد داریم به معرفی بهترین ساعت های هوشمند با حداکثر بودجه 5 میلیون تومان بپردازیم:

محصول پیشنهادی ما: ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2 بند سیلیکونی (قیمت: 5,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ساعت هوشمند GTR 2 امیزفیت یکی از ساعت های هوشمند پرطرفدار موجود در بازار است که قابلیت های کاربردی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه این ساعت هوشمند از آلیاژ آلومینیوم و بند آن از سیلیکون ساخته شده است. این دستگاه به یک نمایشگر  1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل مجهز شده است. ساعت هوشمند امیزفیت سبک است و تنها 31.5 گرم وزن دارد. یکی از قابلیت های کاربردی این ساعت هوشمند ویژگی Always-On Display یا صفحه نمایش همیشه روشن است که موجب می شود نمایشگر همواره صفحه ساعت یا همان واچ فیس را نمایش داده و به حالت Sleep نرود. این ساعت هوشمند به یک باتری  لیتیوم پلیمری 471 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که به طور متوسط می تواند تا 14 روز شارژ نگه دارد. (در حالت روشن بودن قابلیت Always-On Display حدود 5 روز دوام می آورد.)

ساعت هوشمند

این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم است. البته توجه داشته باشید که می تواند تا عمق 50 متری تنها به مدت 10 دقیقه دوام بیاورد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این ساعت هوشمند، دارا بودن میکروفون داخلی و اسپیکر است که امکان برقراری تماس و گوش دادن به موسیقی را فراهم می کند. خوشبختانه این دستگاه با تمامی سیستم‌ عامل‌های اندروید 5.0 و iOS 10.0 به بالا سازگار است. حافظه داخلی این محصول 3 گیگابایت است و قادر است اعلان تماس‌ها و پیامک را به زمان فارسی و انگلیسی نمایش دهد. از جمله قابلیت های سلامتی ساعت هوشمند GTR 2 امیزفیت می توان به اندازه گیری ضربان قلب، اکسیژن خون، ردیابی وضعیت خواب و تنفس اشاره کرد. ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر ژئومغناطیسی 3 محوره، سنسور فشار هوا، حسگر نور محیط و پشتیبانی از 12 حالت ورزشی مختلف از جمله دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند می باشند.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

ساعت هوشمنداندازه نمایشگرمیکروفون و اسپیکرحالت ورزشیباتریقابلیت های سلامتیقیمت
امیزفیت GTS 4 mini1.65 اینچندارد126270 میلی آمپر ساعتاکسیژن خون، ضربان قلب، استرس، قاعدگی،خواب4,100,000 تومان
هوآوی WATCH FIT بند پلاستیکی1.64 اینچندارد12180 میلی آمپر ساعتضربان قلب، اکسیژن خون، استرس، کیفیت خواب4,100,000 تومان
امیزفیت مدل GTS 2E بند سیلیکونی1.65 اینچاسپیکر: ندارد، میکروفون: دارد90246 میلی آمپر ساعتضربان قلب، استرس، اکسیژن خون، خواب4,600,000 تومان
شیائومی Mi Watch lite 2 newo بند سلیکونی1.55 اینچندارد17262 میلی آمپر ساعتضربان قلب، اکسیژن خون2,300,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها