5 لوازم آرایش ترند و ارزان مناسب برای هدیه دادن

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو- آخ آخ تولد دوستته اما نمی‌دونی چی براش بخری؟ حتی نمی‌دونی چی احتیاج داره؟ سلیقه‌اش رو هم نمی‌دونی؟ نظرت راجع به لوازم آرایش‌های ترند چیه؟ هم قیمتشون مناسبه، هم انقدر دلبر و کاربردین که قطعا توجه دوستاتون رو جلب می‌کنن. نمی‌دونی چه لوازم آرایشی ترنده؟ بیا اینجا تا راهنماتو 5 تا از مناسب‌ترین لوازم آرایش‌های ترند رو که برای هدیه دادن مناسب هستن، بهت معرفی کنه!

1

پیشنهاد ما: 1. رژ لب کره ای جامد منسلی هدیه‌ای مدل ایرپاد (قیمت: 350000 تومان)

به گزارش راهنماتو، آرایش به سبک کره‌ای این روزها یکی از ترندترین سبک‌ها است. از این رو، لوازم آرایش‌های کره‌ای تبدیل به ترندترین لوازم‌ آرایش‌های موجود در بازار شده‌اند. برخی از این رژلب‌ها، بدنه و طرح‌های فانتزی و جالبی دارد که برای هدیه دادن مناسب هستند. اما، بحث تنها زیبایی ظاهری یک محصول آرایشی برای هدیه دادن نیست. رژ لب کره ای جامد منسلی مدل ایرپاد یکی از آن لوازم آرایش ترندی است که علاوه بر زیبایی ظاهری، برای استفاده بسیار مناسب است. این رژ لب بافتی سبک دارد و ضد آب است. رنگ‌های آن نیز بسیار زیبا و مناسب استفاده‌های روزانه است.

1

چرا  رژ لب کره ای جامد منسلی مدل ایرپاد بهترین انتخاب برای هدیه دادن است؟

جدای از بحث زیبایی ظاهری رژ لب کره ای جامد منسلی مدل ایرپاد باید به خصوصیت‌های این رژ لب اشاره شود. این نوع رژ لب کره‌ای بدون سرب است و باعث می‌شود که پس از استفاده مداوم، پوست لب‌ها ترمیم شوند. سایز  رژ لب کره ای جامد منسلی مدل ایرپاد کوچک است و به راحتی می‌توانیم آن را حمل کنیم. بعلاوه، این نوع رژ لب، در یک پک، دو رژ لب با دو تناژ رنگی مختلف را به ما عرضه می‌کند که زیبایی و خاص بودن آن برای هدیه دادن را چند برابر کرده.

1

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما واقع نشد می‌تواند گزینه‌های دیگری را که به شما معرفی می‌کنیم برای هدیه دادن انتخاب کنید.

1

2. سایه چشم آی گود کو هدیه‌ای IGOODCO مدل پرتقال 50 (قیمت: 350000 تومان)

50 رنگ متفاوت از نود تا اسموکی، ترکیب رنگ‌های مات و براق، دارای گلایتر (گلیتر)هایی با رنگ‌های جذاب، پیگمنت بسیار بالا، رنگدانه‌های قوی، جلد زیبا و مناسب برای هدیه دادن.

1

3. ریمل رنگی نئونی فانتزی هدیه‌ای پک 6 عددی (قیمت: 300000 تومان)

6 رنگ متفاوت ریمل شامل رنگ‌های، زرد، نارنجی، بنفش، صورتی، آبی و سبز، رنگدانه‌های قوی، ماندگاری بالا، بلندکننده مژه، بسته‌بندی جذاب مناسب برای هدیه دادن.

1

4. پنکک 2 طبقه طرح ماکارون هدیه‌ای TAILAIMEI (قیمت: 160000 تومان)

دارای دو قسمت پنکک، بافت مات و شاین ریز، دو کد رنگ متفاوت، پوشش‌دهی بالا، بافت سبک و نرم، ماندگاری بالا، تنظیم کننده چربی پوست، دارای آینه، طرح جذاب مناسب برای هدیه دادن.

1

5. کوشن یانگمی هدیه‌ای مدل عشق شماره 02 (قیمت: 200000 تومان)

حاوی SPF، سازگار با انواع پوست، پوشانندگی بالا، آبرسان، ترمیم کننده، نرم کننده، مناسب برای پوست رنگ روشن و متوسط، بافت بسیار سبک، بسته بندی شیک و زیبا مناسب برای هدیه دادن.

1

پیشنهاد ویژه راهنماتویی: اگر می‌خواهید مبلغی بیشتر از هر یک از این محصولات هزینه کنید، می‌توانید تمامی این محصولات را تهیه کرده و یک پک هدیه زیبا به دوستتان هدیه دهید.

1

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها