برای عید نوروز 1403 این کیفارو بخر! مُده!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- «کیف تو استایل یه خانوم خیلی مهمه! حالا هی جدی نگیر!»

آیا شما نسبت به کیف انتخابی خود بی اعتنایید؟! آیا با هر استایل و هر رنگی یک کیف دم دستی را زیر بغل می‌زنید و راه می‌افتید؟! آیا آنقدر که به لباس‌ها و حتی کفشتان اهمیت می‌دهید کیف برایتان جذابیت ندارد؟! خب اشتباه می‌کنید! یکی از مهم‌ترین وسیله‌ها در استایل یک خانم انتخاب کیف مناسب، چه از نظر جنس، چه رنگ و چه اندازه و سبک است!

به گزارش راهنماتو، از آنجا که عید نوروز نزدیک است و حتما دوست دارید یک تیپ خوب برای خودتان داشته باشید در قدم اول اهمیت کیف را برای خودتان پررنگ کنید و بعد به پیشنهادات ما هم توجه بفرمایید! این کیف‌ها در سال 1403 آن هم تعطیلاتی که قرار است به عیددیدنی یا سفر بروید خیلی ترند هستند و شما را شیک و آراسته نشان می‌دهند، همانطور که هستید!

کیف دوشی

کیف دوشی

کیف‌های دوشی از بهترین و کاربردی‌ترین کیفها هستند. آنها را می‌توانید به صورت کج یا روی شانه بیندازید. کیف‌های دوشی در گذشته ابعاد بزرگتری داشت و بیشتر در آن اندازه‌ها موردپسند بود ولی ترند جدید کیف بیشتر روی کیف‌های کوچک متمرکز است.

کیف مجلسی

کیف مجلسی

برای مهمانی‌های رسمی نیاز به کیف مجلسی دارید. نمی‌توانید در یک مهمانی که با افراد آن رودربایستی دارید یا زمانی که به رستوران و فضای عمومی دعوتتان کرده‌اند با کیف رو دوشی تشریف ببرید! بهتر است کیف مجلسی مناسبی داشته باشید. برای اینکه هزینه‌ها بالا نرود خودتان باید درنظر بگیرید که بیشت به چه سبک مهمانی‌هایی دعوت خواهید شد و سپس دست به خرید بزنید!

کیف‌ مینی

کیف مینی

مدتی است کیف‌های مینی خیلی مد شده و مورد استقبال هم قرار می‌گیرد. کیف‌های کوچکی که فقط به اندازه یک گوشی تلفن همراه جا دارند. با کت و شلوار و مانتو هم زیبایی خودش را دارد و حتی با شومیز و دامن هم می‌توانید ست کنید.

کیف حصیری

کیف حصیری

کیف‌هایی از جنس حصیر از سال گذشته بیشتر مورد توجه بوده‌اند. قیمت پایینی هم ندارند ولی برای فصل بهار در کنار یک استایل کژوال خیلی زیبا می‌شود. اگر طرفدار تیپ کلاسیک و رسمی هستید این کیف‌ها برای شما مناسب نیست.

کیف بند زنجیری

کیف زنجیری

این کیف‌ها زیبایی خاص خود را دارند. هم دل رسمی پوش‌ها را به دست می‌آورند و هم کسانی که چندان دربند تیپ کلاسیک نیستند آنها را دوست دارند. کیف‌های بند زنجیری خیلی در بازار زیاد شده است و این نشان از طرفداران زیاد آنها دارد.

کیف کمری

کیف کمری

اگر بیشترین زمان تعطیلات را در سفر به سر می‌برید از کیف‌های کمری غافل نشوید. در جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و برای راحتی در سفر خیلی مناسبند.

 

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها