بهترین ماشین ظرفشویی برای مجردها

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- این روزها ماشین ظرفشویی به یک لوازم خانگی ضروری در بیشتر خانه ها تبدیل شده است. این وسیله پرکاربرد علاوه بر شستشوی ظروف، در وقت و هزینه آب و مواد شوینده نیز صرفه جویی می کند. ماشین ظرفشویی های موجود بر اساس ظرفیت به دو دسته مبله و رومیزی تقسیم می شوند. ماشین ظرفشویی های رومیزی جای کمی اشغال می کنند و بر روی کابینت قرار می گیرند. این نوع ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه های کم جا و خانواده های کم جمعیت و افراد مجرد مناسب اند، معمولا ظرفیتی معادل 6 الی 10 نفر دارند و کاملا قابل حمل هستند. در مقابل ماشین ظرفشویی های مبله ظرفیتی معادل 12 الی 16 نفر دارند و برای خانواده های پرجمعیت مناسب اند. این ماشین ظرفشویی ها معمولا دارای آپشن های مختلفی بوده و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. امروز قصد داریم به معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ها برای افراد مجرد و خانواده های کم جمعیت بپردازیم:

محصول پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B (قیمت: 27,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی KOR-2155B مجیک یکی از ماشین ظرفشویی های رومیزی پرفروش موجود در بازار است که با ظرفیت 8 نفره و ابعاد جمع و جور برای آشپزخانه های کوچک، خانواده های کم جمعیت و افراد مجرد مناسب است. اولین ویژگی جالب توجه این محصول برخورداری از توان بالا (2300 وات) و هفت برنامه شستشوی متنوع مانند شست‌وشوی معمولی، اقتصادی، شستشوی ظروف حساس و شکننده، ظروف کریستالی، شستشوی سریع و شستشوی میوه و سبزیجات است که تمام ظروف را در تمیزترین حالت ممکن شستشو می دهد. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول، دارا بودن قابلیت خشک کردن ظروف است که پس از شستشوی کامل، ظروف خشک و آماده استفاده را در اختیار شما قرار می دهد.

ظرفشویی

این دستگاه به یک پنل تنظیماتی نیز مجهز شده است که اعمال تنظیمات از طریق آن انجام می شود. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول قابلیت تأخیر در شروع زمان شست‌وشو است که به کاربر کمک می کند در زمان مورد نظر ماشین ظرفشویی را روشن کند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قفل کودک، جدول تعیین وضعیت سختی آب، سیستم خاموشی خودکار، شست‌وشوی پلاس (+program) و (All in one) و رده مصرف انرژی A اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

ماشین ظرفشوییظرفیتتعداد برنامه شستشورده مصرف انرژیقفل کودکدیگر قابلیت هاقیمت
الگانس WQP1010 نفر9+Aداردعیب یاب خودکار، نمایشگر LCD دیجیتال27,000,000 تومان
مایدیا  WQP6-3208A6 نفر5+Aداردشستشوی نصف ظرفیت28,000,000 تومان
بوش SKS62E22IR8 نفر6+Aنداردنمایشگر LED، خشک کن حرفه ای36,000,000 تومان
مایدیا  WQP8-3803A8 نفر7+Aداردتایمر قابل برنامه ریزی، نمایشگر LED دیجیتال38,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها