آقای عزیز ولنتاین نزدیکه! این هدیه‌ها رو برای عشقت بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- «عشقو همیشه باید زنده نگه داشت!»

روز عشق نزدیک است. روز جهانی عشق منظورم است! یا همان ولنتاین معروف! در چنین روزی خرس‌های بزرگ و شکلات‌های خوشمزه بین عاشقان رد و بدل می‌شود، اما واقعا هزینه کردن برای یک عروسک آن هم هر سال منطقی به نظر می‌رسد؟! اگر شما هم به دنبال راهی برای هدیه‌های منحصربه فرد و خاص هستید و دوست دارید این روز را با ایده‌های جدیدتری گرامی بدارید راهنماتو چند پیشنهاد خوب و کارراه انداز برایتان دارد که مطمئن هستم خوشتان می‌آید!

به گزارش راهنماتو، دوست داشتن بی بهانه جذابیت بیشتری دارد و اینکه ما به عزیزمان نشان بدهیم چقدر در زندگی ما نقش دارد و اولویت حضورش را دستکم سالی یک بار به او نشان بدهیم شاید وظیفه عشق باشد! مهمتر از هدیه خریدن لمس واقعی عشق و مهر و محبت است، اما از آنجا که هر کاری رسم و رسوم خودش را دارد باید گفت هدیه بمب صمیمیت است و نباید از کارکردهای این بمب عجیب و غریب که می‌تواند پایه‌های یک رابطه را به راحتی سفت و محکم کند غافل ماند!

  • نقشه روز آشنایی

2

همه ما یادمان است در چه روزی عاشق شدیم! یکی از قشنگ‌ترین یادآوری‌ها که همیشه در ذهن باقی می‌ماند و جشن گرفتن آن خیلی ارزشمند است. تا وقت دارید بهتر است از آن روز یک خاطره بسازید و آن را قاب کرده و به عشقتان هدیه کنید. او با نگاه کردن به این تابلو همیشه شما را و شوری که در دلش به پا کردید به یاد می‌آورد و همین گرمی بخش تمام لحظه‌هایش خواهد شد!

  • پیک شخصی

2

اگر عشق شما گیتار می‌نوازد یکی از کارهای قشنگی که می‌توانید انجام بدهید سفارش ساخت یک پیک انحصاری است. دیدن آن و استفاده کردنش همیشه او را به یاد شما خواهد انداخت. چه لذتی بالاتر از این؟!

  • ماگ وارمردار

2

آیا شما یک عروسک خرسی بزرگ را ترجیح می‌دهید یا یک ماگ وارمردار که هربار چای یا قهوه‌ی شما را در خود نگهدارد و قلبتان را هم همراه آن گرم کند؟! به نظر من که دومی همیشگی است و کاربرد آن بسیار بیشتر خواهد بود.

  • دستبند با صدای ضبط شده خودتان!

2

چه هدیه‌ای رمانتیک‌تر و جذاب‌تر از این؟! انصافا همه ابعاد عشق در آن لحاظ شده است! وقتی شما بتوانید پیام عاشقانه‌ی خودتان را در این دستبند ضبط کنید و فرد موردنظرتان هروقت بخواهد و دلش بگیرد یا دلتنگ شما شود این پیام حالش را زیرو رو کند؟! از این ایده هرگز غافل نشوید که واقعا عالی است! لازم نیست هزینه زیادی هم بپردازید چون هم طلای آن موجود است، هم نقره هم استیل! پس بنا به بودجه‌ی خودتان پیام عشق را به گوش او برسانید!

  • جعبه‌ی لواشک!

2

همیشه جعبه‌ی شکلات بوده است این بار شما هنجارشکنی کنید و از لواشک‌های جذاب استفاده کنید! البته این هدیه مخصوص کسانی است که عاشق لواشک هستند، اگر فرد مورد نظرشما از لواشک و ترشیجات بدش می‌آید که این هدیه مثل توهین است! پس حواستان باشد!

  • مینی وافل ساز قلبی!

2

هدیه گرفتن این کوچولوی کارراه انداز زیبا خیلی دوست داشتنی و احساس برانگیز است! هر صبح که بخواهد وافل درست کند آن هم به ساده‌ترین شکل، به یاد شما خواهد بود! این وسیله‌ها قیمت گزافی ندارند اما هرکسی از داشتنش خوشحال خواهد شد!

  • پتوی تدی!

2

درست است که گفتیم دست از خریدن عروسک خرسی بردارید، اما پتوی تدی آن هم در سرمای این روزها هدیه‌ی جالب و مفیدی می‌تواند باشد. خودتان نگاه کنید دیگر! کم قشنگ است؟! شکل خرس ندارد اما گرما و نرمی عروسک‌های تدی را که منعکس می‌کند؟!

  • کیف موبایل

2

این روزها کیف‌های کوچک که فقط جای موبایل و کارت داشته باشد زیاد مد شده و تقریبا اکثریت افراد دوست دارند آنها را تهیه کنند! آقای عزیز شما کسی باشید که این هدیه را برای عزیزش می‌خرد!

  • وسایل حمام

2

چه چیزی رمانتیک تر از این هدیه خواهد بود!؟ محفل شمع و گل و پروانه در کنار هم! البته باید اول از این موضوع که فرد موردنظر شما در منزلشان وان دارند یا خیر با خبر باشید! البته که این وسیله کاربردهای دیگری هم می‌تواند داشته باشد اما شما کار خودتان را بکنید، اگر از وجود وان خیالتان راحت شد با فراغ بال این هدیه جذاب را بخرید!

  • جوراب یا تیشرت ست

2

مهم برند جوراب یا تیشرت نیست، حتی شکل آن هم چندان اهمیت ندارد، اینکه شما هدیه‌ای بخرید که هر دو مشابه آن را داشته باشید از زبان مشترکی حرف می‌زند که مناسب روز عشق است. مطمئن باشید!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها