کنسول بعدی Xbox نه‌تنها قراره PS5 بلکه PS6 رو هم به زمین بزنه

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

گیمفا نوشت: اطلاعات جدید به دست آمده نشان می‌دهد که مایکروسافت با سرعت و شتاب بالا در حال توسعه‌ی کنسول یا کنسول‌های نسل بعدی Xbox است و قصد دارد با آن، بزرگ‌ترین جهش را در فناوری و تکنولوژی رقم بزند.

از آنجایی که شایعاتی مختلفی پیرامون کنسول PS5 Pro و عرضه‌ی آن در سال جاری منتشر شده، مایکروسافت با سرعت تمام روی سخت افزار نسل بعدی Xbox کار می‌کند. رسانه‌ی Windows Central اخیراً یک ایمیل داخلی از سارا باند (Sarah Bond)، رئیس ایکس‌ باکس دریافت کرده و مایکروسافت نیز صحت آن را تأیید کرده است. این ایمیل همچنین شامل تشکیل یک تیم اختصاصی برای حفظ بازی‌ها می‌باشد.

رئیس برند ایکس باکس در این باره می‌گوید:

ما با سرعت تمام روی کنسول‌های نسل بعدی خود کار می‌کنیم و بر ارائه‌ی بزرگترین جهش تکنولوژیکی در یک نسل تمرکز کرده‌ایم.

این بازتاب نظرات سارا باند در ماه فوریه گذشته و زمانی است که مایکروسافت از استراتژی‌های چند پلتفرمی خود خبر داد. در حالی که نگرانی‌ها به دلیل خروج Xbox از بازار سخت‌افزار و کنسول‌ها به خاطر این خبر در حال افزایش بود، اما باند در آن زمان اظهار که این شرکت در نقشه راه نسل بعدی و کنسول جدید سرمایه‌گذاری کرده است. وی همچنین وعده داد که در تابستان چیزهای هیجان‌انگیزی در خصوص سخت‌افزار بعدی ایکس باکس اعلام خواهند کرد.

xbox-set-to-release-the-best-console-ever

این ایمیل ممکن است به کنسول تمام دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس نیز اشاره داشته باشد. اخیراً تصاویری از این کنسول فاش شده که یک مدل سفید رنگ از سری ایکس را نشان می‌دهد که فاقد درایو نوری است و طبق شایعات بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل استاندارد به فروش می‌رسد. طبق گزارش‌های اخیر، رویداد بعدی Xbox در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد و ممکن است در شوکیس مذکور از این کنسول جدید رونمایی شود.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها