5 سریال کره‌ای دلگرم کننده برای افراد درونگرا

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 6.3 دقیقه

راهنماتو- درونگرا‌ها اغلب به عنوان افرادی توصیف می‌شوند که دوست دارند وقت خود را صرف ذهن و تنهایی خودشان کنند. آن‌ها از تمرکز بر افکار و ایده‌های درونی خود لذت می‌برند و این تنهایی را به شرکت در جمع افراد ترجیح می‌دهند. درونگرا‌ها که تامل برانگیز و خودآگاه هستند، خواب زمستانی در جزایر خودساخته خود را ترجیح می‌دهند.  از همین رو سریال‌های کی دراما به این ویژگی افراد درونگرا توجه خاصی داشته و سریال‌هایی با حال و هوای آن‌ها ساخته اند که روایت‌هایی تکان‌دهنده از ذهن افراد درون‌گرا و برشی از زندگی آرام و پرچالش آن‌ها است. یکی از دلایل محبوبیت کی دراما این است که این صنعت برای همه سلیقه‌ها فیلم و سریال دارد. چه به دنبال فیلمی برای ارتباط با آن باشید و چه چیزی خارج از واقعیت و علمی تخیلی، فرقی ندارد، K-Dramas محصولی به شما معرفی خواهد کرد. در اینجا ۵ سریال کی درامای بسیار جذاب و تماشایی وجود دارد که دیدن آن‌ها را به تمام افراد درونگرا و دیگر افراد توصیه می‌کنیم.

سریال تکه‌ای از ذهنت 

2

سال تولید: ۲۰۲۰

امتیاز: ۸.۱

ژانر: عاشقانه، درام و ملودرام

ستارگان سریال: Chae Soo-bin،  Jin-yeong Park،  Jung Hae-In

به گزارش راهنماتو، سریال تکه‌ای از ذهنت به کارگردانی لی سانگ یوپ در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر کمدی و عاشقانه‌ می‌باشد. در این سریال جونگ هه این، چه سو بین، لی هانا، کیم سونگ کیو و کیم جونگ وو به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان:

«تکه‌ای از ذهنت»، سریالی عاشقانه و محصول سال ۲۰۲۰ کره جنوبی است که داستان عشق بین ۲ جوان را روایت می‌کند. مون‌ها وون (Jung Hae-In) پسر جوان و بسیار باهوشی است که برنامه نویس هوش مصنوعی و بنیانگذار سایت M&H است. او  معمولا هیچ گاه عصبی نمی‌شود و فکر میکند برای علاقه و دوست داشتن کسی، بخش کوچکی از توجه او کافیست. او با دختری به نام هان سئو وو (Chae Soo-Bin) آهنگ ساز موسیقی کلاسیک آشنا می‌شود. هان سئو وو با وجود مشکلات فراوان و نداشتن خانه و خانواده، باز هم با فکری مثبت، زندگی خود را پیش برده و در زمان سختی با حل ریاضی به آرامش میرسد. زمانی که این دو فرد با هم آشنا می‌شوند به دلایلی زندگیان بهم گره میخورد و...

سریال تابستان درخشان

2

سال تولید ۲۰۲۲

امتیاز: ۸.۴

ژانر: عاشقانه، درام و ملودرام

ستارگان سریال: Kim Seol Hyun, Im Si Wan, Shin Eun Soo, a.mond, Park Ye Young, Kwak Min Gyoo

سریال تابستان درخشان به کارگردانی یون جونگ لی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه است. در این سریال ایم شی وان، کیم سولهیون، کیم جونگ یونگ، کیم هاک سون و کیم گی بانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان:

لی یئو ریم توسط دوست پسرش اخراج می‌شود و بلافاصله پس از آن، مادرش در یک تصادف می‌میرد. او یکی از بدترین لحظات زندگی اش را پشت سر می‌گذارد. سپس لی یئو ریم تصمیم می‌گیرد که زندگی کاملاً متفاوتی نسبت به قبل داشته باشد و کاری انجام ندهد. او کارش را رها می‌کند و به دهکده‌ای کوچک نقل مکان می‌کند، جایی که همه چیز برایش عجیب است. در آنجا، او با ساکنان از جمله An Dae Beom ملاقات می‌کند و با آن‌ها آشنا می‌شود. یک Dae Beom به عنوان یک کتابدار کار می‌کند. او به سختی با مردم صحبت می‌کند، اما، زمانی که صحبت می‌کند، با لکنت صحبت می‌کند. او به نوعی از بودن با لی یو ریم راحت و خوشحال می‌شود. در طول این مدت، لی یئو ریم همچنین متوجه می‌شود که واقعاً کیست.  

سریال خاطرات رهایی من

5

سال تولید: ۲۰۲۲

امتیاز: ۸.۳

ژانر: عاشقانه، درام و خانوادگی

ستارگان سریال: Lee Min-kiKim Ji-WonSukku SonLee El

سریال خاطرات رهایی من، سریالی درام و عاشقانه، محصول سال ۲۰۲۲ کشور کره جنوبی است. بازیگرانی، چون لی مین کی، کیم جی وون، سوکو سان، لی ال، کی وو لی و هو جین،  چون در سریال خاطرات رهایی من به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال خاطرات رهایی من در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شده است.

خلاصه داستان:

داستان سه خواهر و برادر و یک غریبه مرموز که آرزوی “رهایی” از زندگی ناامید کننده خود را دارند. در دهکده سانپو، مکانی که افراد بیشتری آنجا را ترک می‌کنند تا نقل مکان کنند، سه خواهر و برادر یوم، چانگ هی، می‌جونگ، و کی جونگ همگی می‌خواهند از زندگی مسدود شده‌ای فرار کنند. یک روز مردی مرموز به نام آقای گو ناگهان به محله آن‌ها نقل مکان می‌کند. او مست است و به نظر می‌رسد که بار‌ها و اسرار زیادی دارد. شخصیت محتاطانه و ترجیح او برای نگه داشتن خود، او را به بحث شهر تبدیل کرد، و حتی می‌یونگ ترسو، کوچکترین از سه خواهر و برادر، به او نزدیک شد.

سریال وقتی هوا خوبه

9

سال تولید: ۲۰۲۰

امتیاز: ۸.۱

ژانر: عاشقانه، درام و خانوادگی

ستارگان سریال: Min-Young ParkSeo Kang-JoonJung-hee MoonJae-Wook Lee

این سریال به کارگردانی جی سئون هان در سال ۲۰۲۰ توسط کشور کره در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است.  بازیگرانی، چون پارک مین-یونگ، سئو کانگ-جون، جونگ-هی مون، جائه-ووک لی، هوان-هی کیم، نام گی-آئه، کانگ شین-ایل و چانگ-مین هان در سریال وقتی هوا خوبه به ایفای نقش پرداخته اند.

داستانی درباره بخشش، شفابخشی و عشق که در حوالی یک فروشگاه کتاب کوچک در حومه شهر اتفاق می‌افتد.

خلاصه داستان:

پس از یک سری اتفاقات ناگوار، نوازندهٔ ویولنسل موک هه وون  کار خود را در سئول ترک می‌کند و به دهکدهٔ بوک‌هیون، در استان گانگ‌وون بر می‌گردد، او زمانی که در دبیرستان تحصیل می‌کرد، مدت کوتاهی در آنجا زندگی می‌کرد. در آنجا، او دوباره با همکلاسی سابق و همسایه اش، ایم اون سوب که اکنون یک کتاب‌فروشی دارد ملاقات می‌کند، مردی که زندگی کاملاً ساده‌ای دارد و توجه موک هه وون را به خود جلب می‌کند. در این زمستان سرد، و تلاش برای رهایی از واقعیت تلخ و ناخوشایند زندگی، هر دو گرما را در یکدیگر می‌یابند و این برای ذوب کردن قلب‌های یخ زدهٔ آن‌ها کافیست. سریال وقتی هوا خوبه براساس یک رمان با همین عنوان ساخته شده است.

سریال آجوشی من

0

سال تولید: ۲۰۱۸

امتیاز: ۹.۱

ژانر: عاشقانه، درام و خانوادگی

ستارگان سریال:  Ahn Seung-Kyoon،  Du-shim Ko،  Goo Shin

سریال آجوشی من My Mister محصول کشور کره جنوبی و در ژانر خانوادگی،  درام‌ می‌باشد و به کارگردانی  کیم وون سوک در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. در این سریال لی سون کیون، آی یو، لی جی آ، پارک هو سان، گو دوو شیم، گو شین و سون سوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان:

داستان "آجوشی من" درباره سه برادر است که زندگی آن‌ها به یکدیگر پیوسته و در میان مشکلات و مواجهه با سختی‌های زندگی شکل می‌گیرد. یکی از این برادران به نام "لی کانگ‌تائه"، یک مرد میانسال و خسته است که به دنبال موفقیت در زندگی می‌گردد و از مشکلات مالی و خانوادگی رنج می‌برد. او با "لی جی آن"، یک زن جوان و شجاع آشنا می‌شود که در زندگی‌اش با مشکلات بسیاری روبرو است. این دو نفر با وجود تفاوت‌های بزرگ سنی و شرایط زندگی، با هم ارتباط برقرار کرده و از یکدیگر پشتیبانی می‌کنند.

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها