5 هتل جنگلی شمال که باید اردیبهشت بهش سر زد!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو- فرض کنید هوا کمی ابری باشد، اما نه ابرهای پاییز بلکه ابرهای لطیف بهاری که همراهشان مژده‌ی بارانی بهاری آن هم در دل اردیبهشت ماه را می‌آورند. به بام هتل‌های جنگلی باران می‌خورد و پس از برآمدن آفتاب از پشت ابرها طبیعتی را از پشت پنجره‌های هتل می‌بینید که با باران شسته شده‌اند و هنوز شبنم‌هایی روی هر برگ درخت‌ها و گل‌های اردیبهشتی حضور دارند. پنجره را باز می‌کنید و نفسی عمیق می‌کشید. بوی گل‌ها و جوانه‌ها به جای بوی دود وارد ریه‌هایتان می‌شود. زنده می‌شوید! غصه‌هایتان را فراموش می‌کنید و دیگر به هیچ چیز فکر نخواهید کرد. دوست دارید بدانید کدام هتل‌های جنگلی چنین منظره‌ای را به شما نشان می‌دهند؟ با راهنماتو همراه شوید.

1

1. هتل جنگلی و دهکده توریستی ملل شاندرمن در ماسال

به گزارش راهنماتو، یکی از زیباتری هتل‌های جنگلی در شمال کشور که حتما در اردیبهشت ماه باید به آن سر بزنیم هتل جنگلی و دهکده توریستی ملل شاندرمن در ماسال است. این دهکده زیبا که در دل جنگل ساخته شده است شامل 11 کلبه جنگلی یا بهتر است بگوییم ویلا است که هر کدام مجهز و مجزا هستند. این یعنی شما می‌توانید به همراه خانواده 3، 6، 9 یا 15 نفره‌تان در این ویلاها اقامت کنید و از هوای بهاری لذت ببرید. کوه‌های مرتفعی که در فصل اردیبهشت به تازگی سرسبز شده‌اند و فضای پیرامون این هتل جنگلی که هر از چندگاهی پذیرای باران بهاری هم هست، یک انتخاب خاص برای یک سفر اردیبهشتی است.

برای رفتن به هتل جنگلی و دهکده توریستی ملل شاندرمن باید به ماسال بروید و سپس آن را در روستای بیتم بیابید. هزینه هر شب اقامت در این هتل سه ستاره جنگلی برای 6 نفر 4100000 تومان است.

1

2. هتل جنگلی و مجتمع اقامتی سندی در فومن

یکی دیگر از زیباترین هتل‌های جنگلی در شما کشور با منظره‌ای سرسبز و کوهستانی که در ماه اردیبهشت آب‌وهوایی جذاب و چشم‌اندازی منحصربه‌فرد دارد مجتمع اقامتی سندی فومن است. این مجتمع اقامتی با بامی شیروانی و بافتی جذاب شما را به یاد زندگی در روستا می‌اندازد. اما، فضای داخلی آن به شدت تمیز و مرتب بوده و همه نوع امکاناتی برای راحتی شما فراهم است. 4 بلوک به هم چسبیده این مجتمع اقامتی را تشکیل داده‌اند که در هرکدام از بلوک‌ها تنها 2 واحد وجود دارد. یعنی بدون شک شما راحت بوده و حریم خصوصیتان حفظ می‌شود. از هر طرف پنجره‌های این مجتمع به طبیعتی جنگلی باز می‌شود و بدون شک رویایی‌ترین سفر شما در اردیبهشت ماه را به همراه خواهد داشت

برای رفتن به هتل جنگلی و مجتمع اقامتی سندی باید به 15 کیلومتری فومن و شهر توریستی ماکلوان سفر کنید. هزینه هر شب اقامت برای 3 نفر در این هتل جنگلی 800000 تومان بدون احتساب مالیات است.

1

3. هتل جنگلی بام سبز رامسر

هتل جنگلی بام سبز رامسر یکی دیگر از بهترین هتل‌های جنگلی شمال کشور است که از یک سو منظره دریای خزر و از طرف دیگر منظره جنگل را به ما نشان می‌دهد. این هتل جنگی زیبا 4 ستاره است و 43 اتاق مجزا دارد که در ارتفاعی 700 متری از دریا قرار دارد به همین دلیل ما می‌توانیم از یک پنجره دریا را ببینیم و از پنجره‌ای دیگر جنگل را. به فصل اردیبهشت آسمان به شدت تمیز و زیباست و درخت‌های جنگلی که در نزدیکی شما قرار دارند نشاط و سرزندگی را یادآوری می‌کنند. به همین دلیل بهتر است این هتل جنگلی را در اولویت اقامتتان قرار دهید.

برای رفتن به هتل جنگلی بام سبز باید به 5 کیلومتری غرب رامسر سفر کنید  که در همان حوالی تله کابین رامسر را نیز خواهید دید. هزینه یک شب اقامت در یک کلبه جنگلی هتل بام سبز رامسر برای دو نفر 4000000 تومان است.

1

4. هتل جنگلی چالدره در تنکابن

هر کجای ایران که زندگی کنید حتما یک بار هم که شده نام جنگل‌های دوهزار شمال کشور را شنیده‌اید. این جنگل‌ها اوج زیبایی‌های جنگلی-کوهستانی کشور را به نمایش می‌گذارند. نکته این است که در ماه اردیبهشت جنگل‌های دوهزار طراوت و تازگی خاصی دارند. و اما، هتل جنگلی چالدره در تنکابن نیز در همین جنگل‌های دوهزار ساخته شده است. فکرش را بکنید، هر پنجره منظره‌ای دلنشین از جنگل را نشان می‌دهد. این هتل 50 اتاق مجزا دارد که اکثرا طرحی چوبی و گاهی مدرن دارند. پایه‌های سنگی افرا و توسکا (نام دو بخش هتل چالدره)، درخت‌های خزه بسته در ماه اردیبهشت و باران‌های بهاری این محل، روخانه، آبگرم و غیره سبب شده است که آن را یکی از بهترین هتل‌های جنگلی شمال کشور برای اقامت در اردیبهشت ما در نظر بگیریم.

برای رفتن به هتل جنگلی چالدره بهتر است به تنکابن بروید سپس از طریق گوگل مپ آن را در نقشه دنبال کنید. هزینه هر شب اقامت در این هتل جنگلی برای دو نفر از 7000000 تومان به بالا است.

1

5. هتل جنگلی و اقامتگاه مزرعه قوها در لاهیجان

 یکی از زیباترین هتل‌های جنگلی شمال کشور که طبیعت کوهستانی و سرسبز لاهیجان را با فضایی روستایی ترکیب کرده است هتل جنگلی و اقامتگاه مزرعه قوها در لاهیجان است. برخی از محل‌های اقامتی این هتل جنگلی بر روی پایه‌های بلند چوبی ساخته شده‌اند که زیبایی و رویایی بودن آن را چند برابر کرده است. به هنگام بهار و در ماه اردیبهشت، به خصوص اگر کمی هوا ابری باشد، مهی غلیظ اطراف اقامتگاه‌ها را فرا می‌گیرد و شما را به وجد خواهد آورد.

برای رفتن به هتل جنگلی و اقامتگاه مزرعه قوها باید به لاهیجان و محله کوبیجار سفر کنید. در انتهای کوچه شهید ستوده اکولوژ مزرعه قوها را خواهید دید. هزینه هر شب اقامت در این هتل جنگلی برای دو نفر از شبی 3500000 تومان به بالا خواهد بود.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها