بهترین و پرفروش ترین فیلم های بازیگر نقش دونگی

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

راهنماتو- شاید هنرپیشه کره ای هان هیو جو را به خاطر بازی اش در سریال دونگی که مدت ها پیش در تلویزیون پخش شد، بشناسید، اما او در واقع از اوایل دهه 2000 در این صنعت حضور داشته است. پرفروش‌ترین فیلم‌های هان هیو جو، توانسته اند نظر میلیون‌ها میلیون مخاطب را در سراسر جهان به خود جلب کنند. راهنماتو سعی کرده فیلم‌های برتر و پرفروش هان هیو جو که امتیازهای قابل قبولی را در IMDB به دست آورده اند را در این لیست قرار دهد. شاید این فیلم ها از نظر شما بهترین های این بازیگر نباشد، اما با توجه به مورد تایید قرار گرفتن این اسامی از نظر تعداد زیادی از مردم جهان، ارزش یکبار دیدن را دارند.

فیلم Always (همیشه)

2

سال انتشار: 2011

امتیاز: 7.7

کارگردان: Song Il-gon

ستارگان: Han Hyo-joo, So Ji-sub, Mi-kyung Kim

«همیشه» یک فیلم درام عاشقانه محصول سال ۲۰۱۱ کره جنوبی به کارگردانی سونگ ایل گونو با بازی سو جی سوب و هان هیو جو است. این فیلم عشق میان بوکسور سابق "چول مین" و فروشنده ای به نام "جونگ هوا" که کم‌کم در حال نابیناشدن است را روایت می کند. او به دنیا پشت کرده و به آرامی قدرت بینایی اش را از دست می دهد. اما درست در زمانی که رابطه شان در حال اوج گیری است، گذشته خود را نشان می دهد و...

فیلم Ride Away (سواری کردن)

3

سال انتشار : 2008
امتیاز : 6.1
کارگردان: Lim Sung-Woo
ستارگان: Han Hyo-joo, Lee Eun, Eung-soo Kim
«سواری کردن»  فیلمی درام محصول سال ۲۰۰۸ کره جنوبی، به نویسندگی و کارگردانی لیم سونگ وون است. در این فیلم ها-جونگ (هان هیو جو)، یک دانشجوی سال اول، به پسری به نام سو-ووک (لی یانگ هون) که در یک کتابفروشی کتاب های دست دوم در نزدیکی دانشگاهش کار می کند، علاقمند می شود. ها-جونگ هرروز به بهانه خرید و فروش کتاب به مغازه کتاب فروشی می رود. با گذشت زمان، سبک زندگی او با سو ووک یکی می شود. سو ووک به ها جونگ دوچرخه سواری می آموزد و مدت زیادی را با هم می گذرانند. آنها شروع به ابراز احساسات نسبت به یکدیگر می کنند، اما هیچ کدام از رازهای دردناک گذشته یکدیگر آگاه نیستند.

فیلم Ad-lib Night (شب عدل)

5

سال انتشار: 2006

امتیاز: 6.6

کارگردان: Lee Yoon-ki

ستارگان: Han Hyo-joo, Bae Jong-ok, Ju-bong Gi
شب عدل سومین فیلم لی یون کی کارگردان کره جنوبی است. در این فیلم گبو کیونگ (هان هیو جو) با دو مرد جوان روستایی ملاقات می کند که هر دو تصور می کنند که او میونگ یون است، دختری که سال ها پیش روستا را ترک کرده و پدرش اکنون در حال مرگ است. وقتی متوجه می‌شوند که او آن چیزی نیست که فکر می‌کنند، کی یونگ (کیم یانگ مین) از او می‌خواهد که برای یک شب به روستای آن ها رفته تا پیرمرد بتواند بعد از دیدن دخترش برای آخرین بار از دنیا برود. با وجود تردید، او سوار ماشین آنها می شود.

فیلم Masquerade (مبدل پوش) 

55

سال انتشار: 2012

امتیاز: 7.8

کارگردان: Choo Chang-min

ستارگان: Han Hyo-joo, Lee Byung-hun, Shim Eun-kyung

مبدل‌پوش فیلمی تاریخی به‌کارگردانی چو چانگ-مین و محصول کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۲ میلادی اکران شد.در پادشاهی چوسان، هنگام فرمانروایی گوانگ‌هیگون چوسان (لی بیونگ-هان) به‌دلیل توطئه‌های درباریان علیه شاه، وی به منشی‌اش هئو گیون (ریو سونگ ریونگ) دستور می‌دهد تا بدلی که بسیار به او شبیه باشد را پیدا کند. هئو گیون نیز ها-سون را که بازیگری سطح‌پایین است و بسیار به شاه شباهت دارد را پیدا می‌کند تا شب‌ها در اتاقِ شاه بخوابد و روز‌ها قصر را ترک کند. در همین زمان، شاه در یک توطئه مسموم می‌شود و هئو گیون تصمیم می‌گیرد تا ها-سون را تا زمانی که حال شاه بهبود می‌یابد، به‌عنوان شاه اصلی در قصر نگه دارد. 

My Dear Enemy (دشمن عزیز من)

09

سال انتشار: 2008

امتیاز: 7.0

کارگردان: Lee Yoon-ki

ستارگان: Han Hyo-joo, Ha Jung-woo, Jeon Do-yeon

دشمن عزیز من یک فیلم جاده‌ای محصول سال ۲۰۰۸ کره جنوبی با بازی جون دو یون و‌ها جونگ وو است. دشمن عزیز من یک فیلم جاده ای با بازی جئون دو یون و ها جونگ وو در نقش دو عاشق سابق است که در حین رانندگی در اطراف سئول با خود آشنا می شوند. داستان فیلم در یک روز نسبتاً بی‌حادثه می‌گذرد و احساسات ظریف و شیمی بین بازیگران داستان را پیش می‌برد. این چهارمین فیلم کارگردان کره جنوبی لی یون کی است.

فیلم Heaven's Postman (پستچی بهشت)

6

سال انتشار: 2009

امتیاز: 6.6

کارگردان: Lee Hyung-min

ستارگان: Han Hyo-joo, Jaejoong, Chang-wan Kim

پستچی بهشت فیلمی کره‌ای-ژاپنی ساخت سال ۲۰۰۹ میلادی است. این فیلم حاصل همکاری شبکه اس‌بی‌اس (کره جنوبی) و تی‌وی آساهی (ژاپن) است. کیم جه جونگ و هان هیوجو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم جائه جون یک مدیر عامل جوان آینده دار یک شرکت فناوری اطلاعات بود تا اینکه به طور غیرمنتظره ای پستچی شد. او نامه هایی را که مردم غمگین نوشته اند را به عزیزانشان در بهشت می رساند. یک روز با حنا روبرو می شود که نامه ای پر از کینه برای مرده ای که دوستش داشت می نویسد و حضور او را برای او فاش می کند. جائه جون پیشنهاد می‌کند که هانا پاسخ‌هایی را ارائه کند که از بهشت بازمی‌گردند و آن دو ، گاهی اوقات با نوشتن پاسخ‌ها به راه‌های مختلفی برای دادن آرامش و شادی به کسانی که زنده‌اند و پشت سر مانده‌اند فکر می‌کنند. اما یک انسان و یک پستچی از بهشت نمی توانند زمان نامحدودی را با هم بگذرانند. هنگامی که آنها شروع به افزایش احساسات نسبت به یکدیگر می کنند، جائه جون سعی می کند خود را از هانا دور کند و آن دو برای آخرین بار پاسخی به صاحب قهوه خانه ای می دهند که برای مدت طولانی به خاطر از دست دادن پسرش عذاب می کشید.

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها