این رنگ رژ لب‌ها با هر رنگ لباسی ست می‌شوند

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.7 دقیقه

راهنماتو- ممکن است پس از تکمیل آرایش و پوشیدن لباس مورد نظر فکر کنید که رنگ رژ لب با لباستان همخوان نیست! این یک اتفاق تکان دهنده است! شاید فرصت زیادی نداشته باشید. پس بهتر است در همان مدت کوتاه متوجه شوید که لباستان چه سایه‌ای دارد؟ پاستلی؟ گرم، خنثی؟ روشن؟ یا سرد؟ بر همین اساس می‌توانید 5 رژ لب داشته باشید که با طیف رنگی لباستان به راحتی ست می‌شوند. در ادامه راهنماتو به شما خواهد گفت که باید کدام رژ لب را با کدام رنگ لباس ست کنید!

1

رژ لب صورتی روشن با لباس‌هایی به رنگ سرد

به گزارش راهنماتو، اگر لباس‌هایی با تناژ سرد دارید و نمی‌دانید چه رنگ رژ لبی را انتخاب کنید بهتر است به سراغ رژ لب‌های صورتی روشن بروید. در این طیف می‌توانید رنگ سرخابی را هم امتحان کنید. منظور از لباس‌هایی با طیف رنگی سرد، می‌توان به لباس‌های آبی کاربنی، بنفش، خاکستری سرد و غیره اشاره کرد.

پیشنهاد برای رژ لب صورتی روشن (سرخابی)؛

رژ لب ویژن رنگ 133- سرخابی گلدن رزGolden Rose Vision Lipstick (قیمت: 70000 تومان)

1

رژ لب قرمز با لباس‌های روشن و درخشان

وقتی که لباس‌هایی به رنگ طلایی، نارنجی، زرد و غیره می‌پوشیم و بعد رژ لب می‌زنیم مدام احساس می‌کنیم که هیچ رنگ رژ لبی با آن همخوان نیست. در این لحظه بهتر است به سراغ رژ لب‌هایی به رنگ قرمز برویم، رنگی کلاسیک که به راحتی خود را با لباس‌های روشن و درخشان تطبیق می‌دهد و در نهایت جلوه شما را درخشان‌‎تر از پیش می‌کند.

پیشنهاد برای رژ لب قرمز؛

رژ لب مات MATTE ALLURE LIPSTICK - ROUGE شیگلم SHEGLAM (قیمت: 470000 تومان)

1

رژ لب با سایه تیره با لباس‌های رنگ خنثی

اگر لباس‌هایی با رنگ خنثی پوشیده باشید، انتخاب‌های فراوانی برای رژ لب دارید. عموما اکثر رژ لب‌ها خودشان را با لباس‌های رنگ خنثی هماهنگ می‌کنند. اما، اگر می‌خواهید استایل شما از حالت خاموش و سرد خارج شود بهتر است رژ لبی انتخاب کنید که سایه‌های تیره دارد. به عنوان مثال یک رژ لب قرمز تیره می‌تواند جلوه‌ای خاص به استایل و چهره شما با لباس رنگ خنثی ببخشد.

پیشنهاد برای رژ لب با سایه تیره؛

رژ لب جامد دبورا سری Milano Red Long Lasting شماره 12 (قیمت: 365000 تومان)

1

رژ لب با رنگ گرم برای لباس‌هایی به رنگ گرم

برای ایجاد کردن احساس همدلی در استایل، می‌توانیم به هنگام پوشیدن لباس‌هایی با تناژ رنگی گرم، از رژ لب‌هایی با سایه‌های گرم استفاده کنیم. به عنوان مثال اگر لباسی به رنگ خردلی پوشیدیم که ما را به یاد باریکه‌های نور خورشید می‌اندازند، می‌توانیم از رژ لب‌هایی به رنگ قهوه‌ای روشن یا حتی تیره استفاده کنیم که در نهایت استایلی بی‌نظیر خواهیم داشت.

پیشنهاد برای رژ لب با رنگ گرم؛

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L51 Callista Color Rich Lipstick L51 (قیمت: 240000 تومان)

1

رژ لب نود برای لباس‌های پاستلی رنگ

ست کردن رنگ رژ لب با لباس‌هایی که رنگ پاستلی، مثل صورتی روشن، آبی بی بی و سبز نعنایی دارند به شدت سخت است. به قدری که در نهایت یا لباسمان را عوض می‌کنیم یا از رژ لب زدن امتناع می‌ورزیم و به جای آن یک برق لب یا تینت لب ساده می‌زنیم. اما، اگر می‌خواهید کمی متفاوت و خاص به نظر برسید به هنگام پوشیدن لباس‌هایی با رنگ پاستلی بهتر است رژ لب‌هایی با رنگ نود بزنید.

پیشنهاد برای رژ لب نود؛

رژ لب اسنس مدل دیس ایز نود شماره 03 (قیمت: 150000 تومان)

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها