پربازدیدترین اخبار امروز یکشنبه 19 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- پربازدیدترین اخبار امروز یکشنبه 19 آذر 1402 در فضای اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

تمسخر سرود «یار دبستانی من» در صدا و سیما

فرارو نوشت: اجرای سرود «یار دبستانی من» با شعری متفاوت در برنامه «سید خندان» صدا و سیما انتقاد‌های زیادی به دنبال داشته است.شعر این اجرا با این ابیات آغاز می‌شود: «یار دبستانی من، ببین چقدر گنده شدی، چند ساله دانشگاه می‌ری خیلی پژوهنده شدی. هک شده اسم من و تو تو لیست ترم مشروطی‌ها، شامپوی خوابگاه می‌خوریم، ماهی تن با لوبیا.» ‌

زمان واریز حقوق بازنشستگان آذر ۱۴۰۲

دنیای اقتصاد نوشت: در حال حاضر فیش حقوقی آذر ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سایت تأمین اجتماعی قابل رؤیت است.

پرداخت‌ها از بیستم براساس حروف الفبا آغاز می‌شود؛ بازنشستگان ابراز امیدواری می‌کنند پرداخت‌ها به موقع و براساس جدول اعلامی صورت پذیرد.

آمریکا ۲ مقام اطلاعاتی ایران را تحریم کرد

فرارو نوشت: آمریکا «مجید دستجانی فراهانی» و «محمدمهدی خانپور اردستانی» مقام‌های اطلاعاتی ایران را به بهانه «نقض حقوق بشر، توطئه علیه مقام‌های آمریکایی و مخالفان حکومت ایران» تحریم کرد .

سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟

فرارو نوشت: دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته مجامع برگزار می‌شود و منتظر واریز سود شرکت‌ها هستیم که بناست سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت شود که مرحله اول تا پایان آذرماه و مرحله دوم و تسویه هم تا پایان سال اتفاق خواهد افتاد.

انتقاد کارشناس داوری از قضاوت تیم داوری دیدار پرسپولیس ـ هوادار

تورج حق‌وردی درباره قضاوت اشکان خورشیدی گفت : خورشیدی داوری باتجربه است، اما قضاوت او چنگی به دل نزد. گل اول پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید. بازیکن تیم پرسپولیس ابتدا ضربه را زد و توپ به مهدی ترابی رسید، متأسفانه کمک‌داور تشخیص درستی در این صحنه نداشت.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک آپشنال، گران ترین محصول داخلی، مشخص شد

اسب بخار نوشت: قیمت پایه این خودرو توسط شورای رقابت حدود ۵۸۹ میلیون تعیین شده بود که با اضافه شدن هزینه های جانبی قیمت نهایی دنا پلاس اتوماتیک آپشنال به حدود ۶۹۲ میلیون خواهد رسید.

حضور عجیب وزیر بهداشت و خبرنگار صداوسیما در اتاق زایمان زنان!

خبرآنلاین نوشت: خبرگزاری صداوسیما ویدیوی عجیبی از حضور وزیر بهداشت و خبرنگار صداوسیما دقایقی پس از زایمان یک خانم، در اتاق زایمان منتشر کرد. این حرکت غیرقانونی و خارج از پروتکل های بهداشتی و اخلاقی تنها با هدف تبلیغ فعالیت‌های دولت و بهره برداری تبلیغاتی صورت می گیرد.

شب یلدا ۱۴۰۲ کی و چه روزی است؟ شب چله چند شنبه است؟

تاریخ دقیق شب یلدا به شمسی مصادف است: پنجشنبه 30 آذر ماه 1402

تاریخ دقیق شب یلدا 1402 به میلادی مصادف است با: پنجشنبه 21 دسامبر 2023

تاریخ دقیق شب یلدا 1402 در تقویم قمری مصادف است با: 7 جمادی الثانیه 1445

شب چله سال 1402 در 30 آذر ماه مقارن با پنجشنبه روز پایانی هفته است.

نیلوفر حامدی از قاضی صلواتی شکایت کرد

فرارو نوشت: محمدحسین آجورلو در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که خانم حامدی علیه ابوالقاسم صلواتی به علت «خودداری از آزادی او در پایان یک سال بازداشت موقت» شکایت کرده است.

معرفی چهار محصول جدید سیبا موتور

اسب بخار نوشت: چهار محصول جدید از برند فاو رونمایی شدند که سه تای آن ها در دسته کشنده ها و یکی از دسته کمپرسی ها بود‌.شاخص ترین محصول امروز را می بایست فاو J7 دانست.دیگر محصول سیبا موتور کمپرسی فاو J6 بود. دیگر کشنده سیبا موتور که عرضه آن هم سال آینده خواهد بود، کشنده جفت محور J6 است.

اعلام شرایط فروش و قیمت دنا پلاس فول آپشن ویژه آذر ۱۴۰۲

تجارت نیوز نوشت: در شرایط فروش جدید ایران‌خودرو قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال ۶۹۲ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است این خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد و امکان پیش‌خرید این خودروها برای تحویل در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ هم فراهم است.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها