پربازدیدترین اخبار امروز شنبه 18 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- پربازدیدترین اخبار امروز شنبه 18 آذر 1402 در فضای اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

کمبود کدام ویتامین باعث پف زیر چشم می‌شود؟

فرارو نوشت: یکی دیگر از ویتامین‌هایی که کمبود آن می‌تواند روی پف زیر چشم تاثیرگذار باشد، ویتامین B۱۲ است. کمبود ویتامین ب ۱۲ باعث می‌شود که سیاهرگ‌های زیر چشم برجسته‌تر شده و رنگی متمایل به آبی پررنگ داشته باشند.اما کمبود آهن بدون شک در تیرگی زیر چشم و همچنین پف زیر چشم می‌تواند تاثیرگذار باشد. کمبود آهن مانع از رسیدن اکسیژن کافی به بافت‌های زیر چشم شده و تیرگی و پف زیر چشم را افزایش می‌دهد.کمبود ویتامین C منجر به افت سطح کلاژن در بدن شده و احتمال چین و چروک و پف زیر چشم را افزایش می‌دهد.

بیشترین رشد بورس در ۱۴ هفته اخیر

فردای اقتصاد نوشت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته رشد ۵.۴ درصدی را ثبت کرد که از ابتدای شهریورماه نظیر نداشت.

قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴

ایسنا نوشت: قرعه کشی رقابت‌های کوپا برگزار شد و تیم‌ها حریفانشان را شناختند قرعه کشی کوپا آمریکا که تابستان آینده به میزبانی ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد، صورت گرفت و تیم های حاضر حریفانشان را شناختند. فینال کوپا آمه‌ریکا در استادیوم هارد راک در میامی گاردنز برگزار خواهد شد. 

فیلم جنگ جهانی سوم

جنگ جهانی سوم فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و بازیگرانی چون محسن تنابنده در نقش اصلی، در کنار مهسا حجازی، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی و مرتضی خانجانی است که در این فیلم بازی می‌کنند.

رونمایی از بازیگران جدید سریال «سرزمین مادری»؛ محسن تنابنده با «مرتضی شوفر» آمد

فرارو نوشت: در دو قسمت اخیر سریال «سرزمین مادری» از بازی بازیگران جدیدی رونمایی شد. با آواره‌گی رهی در قسمت هفدهم و ورود او به جمع خانوادگی اوس حسین با بازی حسین محجوب، زندگی او با شخصیت‌های جدیدی گره می‌خورد.

ورود سامانه بارشی به کشور

تابناک نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور همچنین افزایش آلودگی هوا در برخی کلانشهرها خبر داد.

زمان واریز یارانه نقدی آذر اعلام شد

روزنو نوشت: از ساعت ۱۲ بامداد روز سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر ، یارانه معیشتی قابل برداشت خواهد بود. یارانه نقدی جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی آذر ماه این ماه هم در تاریخ بیستم به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها