پربازدیدترین اخبار امروز سه شنبه 14 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- پربازدیدترین اخبار امروز سه شنبه 14 آذر 1402 در فضای اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

برخورد ۲ قطار در لرستان حادثه ساز شد

تسنیم نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از مصدوم شدن پنج نفر بر اثر برخورد یک دستگاه ریل باس با قطار باری در ایستگاه کشور خبر داد.

عیدی امسال کارگران چقدر است؟

ایرنا نوشت: کارگرانی که مشمول قانون کار هستند در سال جاری حداقل ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عیدی دریافت خواهند کرد.

GTA VI رسماً رونمایی شد؛ اولین تریلر را مشاهده کنید

گیمفا نوشت: شرکت راکستار پس از لیک تریلر GTA VI، رسماً تریلر بازی را به اشتراک گذاشت، بازی Grand Theft Auto VI در سال ۲۰۲۵ برای Xbox Series X/S و PS5 عرضه خواهد شد.

سامانه بارشی جدید روز چهارشنبه به لرستان می‌رسد

مهر نوشت: مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به آسمان این استان در اواخر روز چهارشنبه خبر داد.

در مناطق شمال و شرق استان به‌ویژه در ارتفاعات و گردنه‌ها رگبار برف انتظار می‌رود.

طلبکار بعدی پرسپولیس، آقای گل استقلال!

ورزش سه نوشت: شیخ دیاباته جدیدترین طلبکار پرسپولیس است که البته هنوز شکایتی در فیفا ثبت نکرده است مورد دیاباته شایعاتی پیرامون طلب 370 هزار دلاری او از پرسپولیس وجود دارد اما جالب این است که او فصل گذشته با رقمی در همین حدود به پرسپولیس پیوسته بود و طبیعتا باتوجه به میزان دریافتی از این تیم، نمی‌تواند چنین طلبی را از سرخپوشان داشته باشد.

مابه التفاوت مستمری مددجویان کمیته امداد چه زمانی واریز می‌شود؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مابه التفاوت مستمری پنج ماه اول سال مدد جویان کمیته امداد به تاخیر افتاده است و از سوی دیگر کمک هزینه لوازم التحریر دانش آموزان با وجود گذشت بیش از دو ماه از سال تحصیلی جدید همچنان واریز نشده است.

مدارس استان تهران تا پایان هفته تعطیل شد

مهر نوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از تعطیلی مدارس استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این تصمیم در پی تشدید آلودگی هوا اتخاذ شده و آموزش به طور مجازی است.

نسخه سینمایی «پایتخت» رسما تکذیب شد؛ ادامه مذاکرات برای به نتیجه رسیدن طرح‌های پیشنهادی

فارس نوشت: یکی از شایعات مهم مطرح شده پیرامون این موضوع ساخت نسخه سینمایی سریال «پایتخت» است، شایعه‌ای که توسط یکی از رسانه‌ها مطرح شد و خبرگزاری فارس همان روز به نقل از یکی از مدیران ارشد سیما فیلم آن را تکذیب کرد؛‌ حالا رئیس مرکز سیما فیلم مهدی نقویان در مصاحبه این خبر را تایید و بیان کرد که «درباره این سریال چهار، پنج طرح آمده که یکی از آنها پذیرفته شده است. در حال حاضر روی طرحی که مورد پذیرش دو طرف است در حال گفت‌وگو هستیم.»

انتخاب اضطراری نیوکسل: کاپیتان سابق منچستریونایتد

ورزش سه نوشت: باشگاه نیوکسل با دوری حداقل 4 ماهه نیک پوپ در نظر دارد تا داوید دخیا، کاپیتان سابق منچستریونایتد، را به عنوان جانشین او معرفی کند.نیوکسل پس از مصدومیت نیک پوپ به دنبال جذب داوید دخیا، کاپیتان سابق منچستریونایتد، است.

واریز ۳۰ درصد از پاداش پایان‌ خدمت معلمان بازنشسته در روز چهارشنبه

عصر ایران نوشت: علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به واریز 30 درصد از پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 1401 در روز چهارشنبه هفته جاری اظهار کرد: 6 هزار میلیارد تومان برای این موضوع از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شده است.

صحبت های تلخ لوییس سوارز: بدون قرص و آمپول نمی توانم بازی کنم؛ در راه رفتن عادی لنگ می زنم

قطره نوشت: لوییس سوارز ۳۶ ساله روز گذشته آخرین بازی خود را برای گرمیو انجام داد و در پایان، با هواداران این تیم خداحافظی کرد.در روزهایی که بازی دارم، سه قرص می خورم و چند ساعت قبل از ورود به زمین، آمپول تزریق می کنم. اگر این کارها را انجام ندهم، اصلا نمی توانم بازی کنم، به خاطر همین است که در راه رفتن عادی لنگ می زنم. شاید تا پنج سال دیگر، اصلا نتوانم حتی یک فوتبال پنج نفره هم با دوستانم بازی کنم.

فروش اقساطی 48 ماهه جک j4 با تحویل 10 روزه از سوی کرمان موتور

عصرایران نوشت: کرمان موتور از فروش اقساطی 48 ماهه جک j4 با تحویل 10 روزه خبر داد. فروش فوری نقد و اقساط خودرو جک j4 جدید ویژه آذرماه ۱۴۰۲ از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه جاری در نمایندگی های این شرکت انجام می شود.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها