پربازدید ترین اخبار امروز دوشنبه 20 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- پربازدیدترین اخبار امروز دوشنبه 20 آذر 1402 در فضای اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

آتش سوزی در مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

ایسنا نوشت: حادثه آتش‌سوزی در مخازن مینی پالایشگاه هیدروکربن بیرجند صبح یکشنبه ۱۹ آذر به وقوع پیوست و آتش‌نشان‌ها در حال مهار آتش هستند.

انتظار زلزله ۷ ریشتری در تهران را داریم/ لرزه‌خیزترین جای ایران کجاست؟

خبر آنلاین نوشت: می‌توانیم بگوییم هر ۱۰۰ سال در این پنجره مکانی ۲ زلزله بزرگ داریم. همه حساب و کتاب‌ها به طرز واضحی این ریتم را تایید می‌کند. با همین دیدگاه، و با نگاه به زلزله‌های تاریخی، انتظار زلزله ۷ ریشتری در داخل شهر تهران را هم باید داشته باشیم .لرزه‌خیزترین جای ایران بندرعباس و گسل هرمزگان است.

ریزجثه ترین دختر دنیا ۱۶ ساله شد

فرارو نوشت: شارلوت گارساید، متولد سال ۲۰۰۷ بوده و به عنوان یکی از ریز جثه‌ترین دختران جهان به شهرت رسیده است. در بدو تولد، وزن او کمتر از یک کیلوگرم بوده و پزشکان در مورد شانس زنده ماندن او تردید داشتند. شارلوت، انعطاف‌پذیری قابل توجهی از خود نشان داده و امسال تولد ۱۶ سالگی‌اش را جشن گرفته است.

حقوق سربازان از پایان آذرماه ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

ایرنا نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تامین اعتبار برای اجرای قانون در بودجه ۱۴۰۲، حقوق سربازان از پایان آذرماه به میزان ۲۰ درصد افزایش می‌یابدو به صورت میانگین از سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خواهد رسید. سربازان از این ماه شاهد افزایش حقوق خواهند بود و البته این اعداد به صورت میانگین است و برای سربازان متاهل این افزایش کمی بیشتر است.

ستاره تراکتور آماده تغییر پاسپورت برای تیم ملی!

ورزش سه نوشت: گوستاوو واگنین ستاره این فصل تراکتور و شاید یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر در لیگ برتر ایران ترجیح می‌دهد سال‌های بیشتری را در ایران بماند و حتی برای تیم ملی هم به میدان برود.

واکنش وزیر گردشگری به برخورد با «صادق بوقی» و پلمب ۱۳ مغازه در رشت به دلیل شادی

رادیو فردا نوشت: وزیر گردشگری جمهوری اسلامی، در واکنش به انتشار ویدئوی رقص صادق باقری ضمن بیان این‌که «در تولید شادی مشکل داریم»، گفت: «هنوز نتوانستیم شادی را به درستی ارائه کنیم، اگر پیرمردی درب مغازه‌اش شادی کرد یا یک موسیقی فولکور خواند از نظر ما متهم است، ولی اگر همین شادی را در ایام یا مناسبت مذهبی انجام می‌داد تشویق هم می‌شد.»

در روزهای گذشته حساب کاربری صادق باقری توسط نیروی انتظامی مسدود شد و در ادامه چند باب مغازه در این بازار پلمب شده است.

واژگونی اتوبوس در محور اسفراین- بجنورد ۲ فوتی و ۱۵ مصدوم داشت

ایرنا نوشت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: واژگونی اتوبوس امروز(دوشنبه) در محور بجنورد- اسفراین ۲ فوتی و ۱۵ نفر مصدوم داشت، این سانحه ساعت ۵:۳۱ دقیقه صبح امروز در گردنه اسدلی محور اسفراین- بجنورد گزارش شد.

گوریل با رشد ۵ هزار درصدی خود، سلطان بازار میم کوین‌ها شد!

رمزارزنیوز نوشت: گوریل (GORILLA)، یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم که به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند، از زمان معرفی خود در تاریخ ۱۰ نوامبر تاکنون، نزدیک به ۵ هزار درصد سودآوری داشته است که روند صعودی گوریل آن را به پرسودترین میم کوین بازار تبدیل کرده و نام این میم کوین در روزهای اخیر در بین رمزارزهای ترند بازار هم دیده می‌شود.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها