پربازدید ترین اخبار امروز چهارشنبه 22 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو- پربازدیدترین اخبار امروز چهارشنبه 22 آذر 1402 در فضای اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

میانمار با پیشی‌گرفتن از افغانستان به بزرگترین تولید کننده تریاک جهان تبدیل شد

یورونیوز نوشت: بر اساس گزارش سازمان ملل، میانمار در سال ۲۰۲۳ به بزرگترین تولیدکننده تریاک در جهان تبدیل شد و توانسته افغانستان را از پیش بردارد.

گازگرفتگی جان ۳ نفر را در زرقان گرفت

مهر نوشت: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند مردی به همراه همسر ۳۵ ساله و ۲ فرزند دختر و پسر ۱۳ و ۴ ساله که شب گذشته در منزل مشغول استراحت بوده‌اند، بنا به نظر کارشناسان بر اثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن فوت کرده‌اند.

«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت

فرارو نوشت: اسکار مهران مدیری مجوز گرفته است و مشکلی برای پخش ندارد و صرفاً باید منتظر ماند و دید بالاخره این برنامه از کدام سکو (پلتفرم) پخش خواهد شد.

فصل سوم جومونگ در راه است

دنیای اقتصاد نوشت: علی همت مومیوند، دوبلور و صداپیشه از دوبله سریال «امپراتور افسانه‌ها» خبر داد که فصل سوم سریال «جومونگ» محسوب می‌شود. وی توضیح داد: در تلویزیون درگیر چند سریال کره‌ای هستیم و این روزها «امپراتور افسانه‌ها» را دوبله می‌کنیم که ادامه داستان جومونگ است و به‌نوعی فصل سوم آن سریال محسوب می‌شود که هنوز پخشش شروع نشده‌است.

وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در افغانستان

ایسنا نوشت: ۵.۲ ریشتر صبح سه‌شنبه - بخش‌هایی از افغانستان را لرزاند.این زمین لرزه در عمق ۱۲۰ کیلومتری زمین رخ داده است.گزارشی از تلفات یا خسارات مالی ناشی از وقوع این زمین لرزه منتشر نشده است.

پیرترین ژاپنی درگذشت

ایرنا نوشت: به گفته یکی از مقامات شهری کاشیوارا در استان اوزاکا، فوسا تاتسومی، ۱۱۶ ساله که به‌عنوان مسن‌ترین فرد ژاپن شناخته می‌شد، سه‌شنبه بر اثر کهولت سن درگذشت.

این بازیگر هم مجری صداوسیما شد

عصرایران نوشت: انتخاب علیرضا استادی به عنوان مجری مسابقه تلویزیونی" شصتادیا" بهانه‌ای شد تا به این موضوع مهم بپردازیم که در روزهای کاهش مخاطب، مدیران تلویزیون به سمت استفاده بیشتر از بازیگران در مقام اجرای برنامه می‌روند و بسیاری از مجریان متخصص این انتقاد را داشتند که بازیگر و مجری باهم تفاوت مهمی دارند.

شرط اعدام امیر تتلو مشخص شد!

تیک نوشت: بر اساس جدیدترین صحبت های عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعدام تتلو بستگی به مدارک شاکیان دارد.

متاسفانه توهین هایی که وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی انجام داده بود به نظر من این فرد باید تادیب و مجازات شود و به هیچ وجه نباید از سوی مقامات قضایی مورد عفو و بخشش قرار گیرد.

طرح جدید کرمان موتور برای فروش اقساطی با پیکاپ KMC T8

انتخاب نوشت: طرح جدید فروش با اقساط بلند مدت پیکاپ کی ام سی T8 شرکت کرمان موتور از سه شنبه 21 آذرماه فعال شد.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها