پربازدیدترین اخبار امروز شنبه 25 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.9 دقیقه

راهنماتو- پربازدیدترین اخبار امروز شنبه 25 آذر 1402 در فضای اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

توضیح وزارت بهداشت درباره بستری و جراحی سینا علیخانی

ایرنا نوشت: بستری و جراحی سینا علیخانی، نوجوان مبتلا به SMA با تشخیص پزشک متخصص نورولوژیست وی صورت گرفته که موفقیت آمیز بوده اما به دلیل درد، فعلا در بخش ICU بیمارستان نور افشار تهران تحت مراقبت قرار دارد.داروهای مبتلایان به SMA با تصویب ستاد تدابیر ویژه دارویی وزارت بهداشت، بیماران ۱۱ تا ۲۰ ساله، از جمله سینا علیخانی مشمول دریافت دارو بوده اند.

سالیوان: مرحله جدید جنگ با هدف گرفتن سران حماس آغاز می‌شود

مشرق نیوز نوشت: وی گفت که مرحله جدیدی از جنگ غزه با ترور سران جنبش مقاومت حماس آغاز خواهد شد ما متعهد به حمایت از اسرائیل در برابر حماس هستیم و این جنبش نباید بتواند دوباره اسرائیلی‌ها را هدف قرار دهد».

ربات چینی «آدم» از آب درآمد

خبر آنلاین نوشت: ماه پیش ربات پیشخدمت اندرویدی که در رستورانی در شهر چونگ‌چینگ مشغول به کار است، به‌دلیل اینکه خیلی شبیه انسان رفتار می‌کرد، همه را حیرت‌زده کرده بود. اما این ربات، توهمی بیش نبود برخی از خبرنگاران تصمیم گرفتند که ربات را از نزدیک ببینند اما وقتی دریافتند این ربات اندرویدی، خانم ۲۶ ساله صاحب رستوران است که به‌شکل ربات ظاهر شده است، بیشتر تعجب کردند.

پروژه دیوارکشی ترکیه در مرز ایران به پایان رسید

خبرآنلاین نوشت: دیوار امنیتی ۱۷۰ کیلومتری از منطقه مرزی در وان ترکیه برای جلوگیری از عبور غیرقانونی، فعالیت‌های قاچاق و نفوذ تروریست‌ها تکمیل شده است.

پیش ‌بینی قیمت دلار در سال آینده توسط رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین

فردای اقتصاد نوشت: رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین جهش قیمتی دلار در سال ۱۴۰۳ را منتفی دانست و گفت: در ۹ ماه اخیر نوسان نرخ ارز نداشتیم و این به معنای پیش‌بینی‌پذیر شدن اقتصاد و موفقیت سیاست‌های تثبیت است.

خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا از خلیج فارس

ایرنا نوشت: سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز جمعه با اشاره به ورود و خروج اخیر ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور از خلیج فارس و تنگه هرمز گفت: این ناوگروه کمتر از ۲۰ روز در خلیج فارس حضور داشت که طی این مدت نیز تحت اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه قرار گرفته بود حضور این ناو تنها جنبه تبلیغاتی دارد و هیچ خاصیت عملیاتی برای آنها ندارد چرا که رزمندگان نیروی دریایی سپاه هوشمندانه، روزانه و لحظه‌ای تحرکات این ناو گروه را در سطح، بالای سطح و زیر سطح تحت نظر داشته اند.

اجاره عجیب آپارتمان‌های نزدیک مترو پرند

فرارو نوشت: آپارتمان ۸۷ متری در فاز دو پرند اخیرا برای اجاره آگهی شده است. صاحبخانه برای اینکه زودتر مستاجر پیدا کند از عبارت نزدیک مترو در آگهی استفاده کرده و رقم ودیعه و اجاره ماهانه را برای خانه‌ای که بدون آسانسور طبقه سوم واقع شده به‌ترتیب ۱۰۰ و ماهی شش میلیون تعیین کرده است. قابلیت تبدیل رهن و اجاره به‌شکلی است که رقم اجاره‌ماهانه تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تقلیل پیدا می‌کند، ولی درعوض رقم پول پیش به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده/ثبت نام دارندگان فیش در سامانه

مهر نوشت: مدیر حج و زیارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده بعد از هشت سال وقفه در سال جاری از سر گرفته می‌شود سیدمحسن قوامی نژاد افزود: از روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه دارندگان فیش حج عمره مفرده با اولویت یک تا ۱۵۰ می‌توانند به سامانه مراجعه کنند و دارندگان فیش حج عمره باید به این سامانه مراجعه کرده و مشخصات را وارد و اطلاعات را به روز رسانی کنند

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها