پربازدیدترین اخبار امروز دوشنبه 27 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- پربازدیدترین اخبار امروز دوشنبه 27 آذر 1402 در فضای اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

غرق شدن ۲ جوان بواناتی در سواحل بندر نخیلو

فارس نوشت: ۲ جوان بواناتی در سفر به سواحل بندر نخیلو از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه در دریا غرق شدند این ۲ جوان به علت آشنا نبودن با فنون شنا جان خود را از دست دادند.

واریز یارانه شب یلدا 1402 برای دهک ها 1 تا 7

فردانیوز نوشت: یارانه یلدایی یا همان یارانه جدید آذر ماه ۲۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و حالا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود از اینکه دولت قرار است به مردم در شب یلدا یارانه جدید یک میلیونی بدهد. اما تاکنون خبری از این یارانه نیست.برای برخی کودکان که باید شرایط خاصی داشته باشند بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کمبود کدام ویتامین باعث گرفتگی عضلات می شود؟

عصرایران نوشت: یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های گروه ب که در گرفتگی عضلانی نقش دارد، ویتامین B6 است، ویتامین D نیز به طور غیر مستقیم در گرفتگی عضلات نقش دارد در صورت کمبود کلسیم خطر اسپاسم عضلانی و همچنین درد عضلات بیشتر خواهد شد منیزیم در شل شدن عضلات موثر است. گرفتگی عضلات اغلب به دلیل اختلال در عملکرد انقباضی عضلات به دلیل کمبود کلسیم و منیزیم ایجاد می‌شود.

جنجال کتک زدن یک دانش آموز توسط معلم شیرازی

رکنا نوشت: در رسانه های اجتماعی ویدیویی منتشرشده است که کتک زدن یک دانش‌آموز کلاس هفتمی را به دست معلم ورزش در مدرسه روستای گچی شیراز نشان می‌دهد.مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز از پیگیری ویدیو کتک زدن دانش آموز خبر داد و پرونده به هیات بدوی رسیدگی به تخلف‌های کارکنان آموزش و پرورش فرستاده شده است.

نسترن هاشمی درگذشت

مهر نوشت: نسترن هاشمی مدرس، آهنگساز موسیقی ایرانی و نوازنده سنتور در سن چهل سالگی دار فانی را وداع گفت.

گریه‌های بی امان ابراهیم حاتمی کیا/ دلیل اشک‌های کارگردان سرشناس چه بود؟

همشهری آنلاین نوشت: ابراهیم حاتمی کیا درباره حسن روح‌الامینی می‌گوید من به عنوان فیلمساز نمی‌توانم چنین تصاویری بسازم وی بعد از تماشای اثر جدید حسن روح الامینی به نام «مضطر» اشک‌ ریخت.

کیفیت هوای تهران ناسالم/ ۱۰ منطقه در وضعیت قرمز

ایرنا نوشت: کیفیت هوای تهران یکشنبه همچون روز گذشته در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه‌های حساس) است و برخی مناطق پایتخت نیز در شرایط قرمز و ناسالم برای همه قرار دارد.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها