با این عطرهای بهاری زنانه در عید امسال بدرخشید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- بهار فصل مورد علاقه من است. فصلی که روزهای طولانی، شکوفه های زیبا، کنار گذاشتن پوتین و ژاکت های زمستانی، استایل ها و آرایش های بهاری و گرمای زندگی بخش خورشید پس از یک زمستان سرد و طولانی را به یاد می آورد. یکی از راه های خوش آمد گویی به این فصل زیبا، استفاده از عطرهای بهاری است. عطرهایی که نمایانگر شروع تازه، شکوفه ها و باران بهاری و انرژی و شادی هستند. عطرهای بهاری برای هر سلیقه ای از طرفداران رایحه های گل و گیاه گرفته تا نت های خوش طعم مرکباتی وجود دارند و همه را راضی می کنند. در ادامه با معرفی خوشبوترین عطرهای زنانه بهاری با راهنماتو همراه باشید.

1- عطر شنل چنس او فرش، 100 میلی لیتر (قیمت: 12,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، عطر شنل چنس او فرش یک عطر زنانه منحصر به فرد گلی میوه ای از برند معروف چنل است که ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی داشته و یک برای خانم های متشخص، جذاب و باکلاس طراحی شده است. این عطر طبع خنکی دارد و از جمله نت های آن می توان به نت اولیه لیمو و سدر، نت میانی گل یاس، گل سنبل آبی، فلفل صورتی و نت پایانی علف وتیور، نعنای هندی، کهربا، زنبق، مشک، چوب درخت ساج اشاره کرد.

عطر


2- ادو پرفیوم میس دیور، 100 میلی لیتر (قیمت: 9,800,000 تومان)

ادو پرفیوم میس دیور یک عطر زنانه ملایم و شیرین عاشقانه است که در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر نمایانگر آزادی و اغواگری است و یک دختر مدرن، جذاب و سرزنده امروزی را به یاد ما می آورد. با اسپری کردن این عطر بر روی نبض در ابتدا رایحه پرتقال ایتالیایی به مشام می رسد. پس از مدتی بوی گل رز و یاس مصری جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت رایحه اصلی مشک و نعناع هندی فضا را پر می کند. این عطر جادویی تنها متعلق به برند دیور نیست و بسیاری از برندهای مطرح دنیا نیز با الهام از این رایحه عطرهای ویژه ای روانه بازار کرده اند.

عطر


3- عطر رپلیکا اسپرینگ تایم این ا پارک، 100 میلی لیتر(قیمت: 7,600,000  تومان)

 رپلیکا اسپرینگ تایم این ا پارک یک عطر زنانه منحصربه فرد است که در سال 2018 توسط برند مطرح فرانسوی میسون مارتین مارژیلا روانه بازار شد. این عطر خنک و دلنشین با ترکیبی از رایحه های گلی، سبز و کمی تلخ گل برف و حس میوه ای گلابی آغاز می شود. رایحه میانی و پایه این عطر نیمه شیرین، گلی، سبز، کمی تلخ، تمیز و شفاف است که بسیار دلنشین و انرژی بخش است. این عطر ماندگاری فوق العاده ای دارد و برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است.

عطر


4- ادوپرفیوم فرانسیس کرکجان فمینین پلوریل، 70 میلی لیتر (قیمت: 20,000,000 تومان)

ادوپرفیوم فرانسیس کرکجان فمینین پلوریل یک عطر زنانه فرانسوی است که برای بانوان شیک پوش و سخت پسند طراحی شده است. این عطر با رایحه خنک، ملایم و شیرینی که دارد، همان چیزی است که در یک روز گرم و پرمشغله زمستانی نیاز دارید. این عطر انبوهی از رایحه های گل فام را به شما هدیه می دهد و از جمله نت های اصلی آن می توان به اسانس رز ، نعناع هندی ، خس خس ، بنفشه ، زنبق ، یاس، گل برف و شکوفه پرتقال اشاره کرد.

عطر


5- عطر ادکلن گرلن مون، 100 میلی لیتر(قیمت: 5,700,000 تومان)

عطر ادکلن گرلن مونیک یک عطر گرم و شیرین زنانه است که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر با رایحه نیمه شیرین وانیل و اسطوخودوس آغاز می شود. با گذشت زمان رایحه وانیل قوی تر و عطر کمی شیرین تر و گرم تر شده و رایحه زنبق و چوب سندل به آن اضافه می شود. رایحه میانی و پایه این عطر عطر وانیل می باشد که با حس گلی و کمی پودری از زنبق و اسطوخودوس و تلخی ملایمی از چوب سندل ترکیب شده است.

عطر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها