می‌خوای لوازم آرایشت ست باشه؟ ست لوازم آرایش شیگلم بگیر!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- اکثریت ما برند شیگلم را با رژگونه مایع‌هایش شناختیم که به شدت ترند شد و سروصدا کرد. اما، شیگلم تنها به تولید و ارائه رژگونه مایع دست نمی‌زند. مداد چشم، پرایمر، تینت لب و بسیاری دیگر از لوازم آرایش‌های این برند هست که کیفیتی بالا داشته و قیمت‌هایی نسبتا مناسب دارد. بسته‌بندی محصولات آرایشی شیگلم بسیار زیبا و شیک هستند. جالب این است که برای قرار دادن لوازم آرایشمان می‌توانیم از کیف لوازم آرایش شیگلم کمک بگیریم که مجموعه‌مان را کامل کند. راهنماتو اینجا است تا جزئیات مربوط به باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی شیگلم را با شما در میان بگذارد.

رژ گونه مایع شیگلم Sheglam (قیمت: 480000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، رژگونه مایع شیگلم Sheglam یکی از باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی برند شیگلم است که این روزها به شدت ترند شده است. این رژگونه‌های مایع، رنگی خاص، بافتی سبک و جلوه‌ای طبیعی دارند و به راحتی بر روی پوست می‌نشینند. از ویژگی‌های رژگونه مایع شیگلم می‌توانیم به پیگمنت بالا، ماندگاری طولانی، بافت نرم و رنگ‌های زیبا اشاره کنیم که با هر رنگ پوستی سازگار می‌شوند. این رژگونه‌ها 5.2 میلی‌لیتر حجم دارند و حاوی ویتامین سی و آنتی اکسیدان هستند که به روشن شدگی پوست کمک می‌کند.

کیف لوازم آرایش شیگلم Sheglam (قیمت: 1000000 تومان)

1

اگر بخواهیم همواره لوازم آرایش‌های خود را به همراه داشته باشیم، آن‌ها را به شکلی مرتب بچینیم، یا به هنگام سفر رفتن دغدغه مرتب کردن و حمل آن‌ها را نداشته باشیم، بهتر است از یک کیف لوازم آرایش مناسب استفاده کنیم. حال اگر می‌خواهید ست لوازم آرایش شما با کیف همانند باشد، می‌توانید کیف لوازم آرایش شیگلم Sheglam تهیه کنید که به شدت جادار است، قابل حمل و نقل است و لوازم آرایش شما را دسته‌بندی شده و مرتب نگه می‌دارد. این کیف لوازم آرایش به شدت سبک است، بند کوتاه دارد، با زیپ بسته می‌شود، جنس بدنه‌اش شبیه به چرم است و رنگ آن صورتی است.

کانسیلر پددار شیگلم Sheglam Concealer Complexion Boost (قیمت: 800000 تومان)

1

یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایش که به زیرسازی آرایش کمک می‌کند، کانسیلر است. اگر بخواهیم آرایشی حرفه‌ای داشته باشیم، بهتر است حتما یک کانسیلر تهیه کنیم. اما، کانسیلر پددار شیگلم Sheglam Concealer Complexion Boost کمی متفاوت، خاص و کاربردی‌تر است. این کانسیلر ماندگاری 12 ساعته دارد، تیرگی‌های دور چشم را به خوبی می‌پوشاند و رنگدانه‌های آن غنی است. نکته جالب این است که بافت این کانسیلر به شدن نرم بوده و چین‌وچروک‌های دور چشم شما را برجسته نمی‌کند. اگر بخواهیم از خاصیت‌های آن بگوییم نیز باید به آبرسان بودن آن اشاره کنیم که جذابیت آن را چندین برابر می‌کند. کانسیلر پددار شیگلم در رنگ‌های متفاوت تولید شده که با هر رنگ پوستی سازگار می‌شود.

کانتور مایع شیگلم SHEGLAM SUN SCULPT LIQUID CONTOUR (قیمت: 600000 تومان)

1

کانتورینگ یکی از روش‌های حرفه‌ای برای زاویه‌دار کردن صورت است. این کار باعث می‌شود که برجستگی‌های صورت در بخش‌های مورد نظر به شکلی زیبا انجام شود. در این میان، کانتور مایع شیگلم SHEGLAM SUN SCULPT LIQUID CONTOUR با بافتی نرم، سبک و ماندگاری طولانی به کمک شما می‌آید. این کانتورینگ 5.2 میلی‌لیتر حجم دارد و رنگدانه‌هایش غنی است. اگر از این کانتو استفاده کنیم برای محو کردن آن به دردسر نمی‌افتیم. نکته جذاب درباره کانتو مایع شیگلم نیز نمای مات و طبیعی آن است؛ درست همان چیزی که می‌خواهیم.

ریمل دو سر شیگلم SHEGLAM ALL-IN-ONE VOLUME LENGTH MASCARA (قیمت: 600000 تومان)

1

آرایش کردن بدون ریمل زدن هیچ معنایی ندارد. اما، ما دوست داریم ضمن اینکه مژه‌هایمان بلند می‌شوند به شدت حجیم و پرپشت به نظر برسند. برای همین منظور ممکن است از دو ریمل استفاده کنیم. اما، ریمل دو سر شیگلم SHEGLAM ALL-IN-ONE VOLUME LENGTH MASCARA کار شما را راحت کردی است. یکی از سرهای آن بلندکننده مژه و سر دیگر آن پرپشت‌کننده مژه است. رنگدانه‌های مواد داخلی این ریمل غنی است، ماندگاریش بالا است و در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم است. پس از استفاده از این ریمل نیازی نیست که نگران سیاه شدن دور چشم باشیم، چون این ریمل پخش نمی‌شود.

خط چشم ماژیکی شیگلم Sheglam (قیمت: 350000 تومان)

1

خط چشم ماژیکی شیگلم Sheglam یکی دیگر از محصولات آرایشی‌ای است که باید در ست لوازم آرایش خود داشته باشیم. حتما شما هم همواره برای خط چشم کشیدن مدت زیادی وقت می‌گذارید، اما خط چشم ماژیکی می‌تواند شما را یاری دهد. این نوع خط چشم دور چشم پخش نخواهد شد و ماندگاری بالایی دارد. رنگدانه‌های آن تیره و غنی بوده و ضدآب است. نکته جالب درباره این خط چشم شیگلم این است که فاقد تست حیوانی است و مناسب برای افراد وگان است.

تینت لب شیگلم Sheglam (قیمت: 500000 تومان)

1

اگر به دنبال تینت لب‌هایی می‌گردید که رنگ‌هایی خاص داشته باشند بهتر است به ست لوازم آرایش خود تینت لب شیگلم Sheglam را اضافه کنید. این تینت لب‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند، تنوع رنگی آن بالا است و رنگ‌های آن خاص است و بافتی سبک و کرمی دارد. وقتی از این تینت لب استفاده کنید، با جلوه‌ای کاملا طبیعی روبه‌رو خواهید شد. پس از استفاده از آن نیز ابدا احساس نمی‌کنید که لب‌هایتان به یکدیگر می‌چسبد. نکته جذاب درباره تینت لب شیگلم، چربی نداشتن آن است.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها