می‌خوای آرایشت مثل فیلتر اینستاگرام شه؟ از این لوازم آرایش‌ها استفاده کن!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- ما در فضای مجازی می‌گردیم تا سرگرم شویم یا چیزی بیاموزیم یا یا یا... یا هر چیز دیگری! اما در اکثر مواقع گول می‌خوریم. یعنی دیگر حتی نمی‌توان به چشم‌های خود اعتماد کرد. چرا؟ چون آن‌ها از فیلتر استفاده می‌کنند. اما، همین فیلترهای گول‌زننده عاملی شده‌اند برای برافروختن احساس رقابت میان محصولاتی که شرکت‌های لوازم آرایش متفاوت تولید می‌کنند. به‌عنوان مثال، شرکت گابرینی در جدیدترین محصولاتی که از کرم پودر ارائه داده است، کیفیت آن‌ها را به قدری بالا برده که کاور آن فوق‌العاده است. یعنی وقتی از آن استفاده می‌کنیم انگار از یک فیلتر اینستاگرامی استفاده کرده‌ایم که تمام عیوب پوستی را پوشانده است. بنابراین راهنماتو در نظر دارد تا 4 محصول آرایشی را به شما معرفی کند که پس از استفاده از آن حس می‌کنید از فیلتر استفاده کرده‌اید.

1. پرایمر صورت گابرینی مدل photo finish (قیمت: 250000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، استفاده از پرایمر به عنوان زیرساز می‌تواند منافذ باز پوست را پر کرده و پوست را برای آرایش‌های سنگین یا سبک آماده کند. اما در میان پرایمرهای متفاوت، پرایمر صورت گابرینی مدل photo finish یکی از بهترین پرایمرها است. این پرایمر 30 میلی‌لیتر حجم دارد. استفاده از این پرایمر باعث می‌شود که در نهایت پوست شما مات به نظر برسد. بعلاوه، با پر کردن منافذ باز پوست، سبب می‌شود که آرایشی یکپارچه‌تر داشته باشید. یعنی چیزی شبیه به آن چه در اینستاگرام و با فیلتر می‌بینید.

2. کرم پودر مات گابرینی Gabrini Derma Maku-Up Cover (قیمت: 200000 تومان)

1

یکی از معروف‌ترین کرم‌پودرهای برند گابرینی که در دسته کرم‌پودرهای معروف به فیلتر به حساب می‌آید، کرم پودر مات گابرینی Gabrini Derma Maku-Up Cover است. این محصول جلوه‌ای مات داشته و 24 ساعته و ضد آب است. نکته قابل توجه این است که این کرم پودر SPF15 است و با بافت نرم و سبک خود به زیبایی پوست را یکپارچه می‌کند به خصوص اگر پیش از استفاده از آن، از پرایمر صورت گابرینی مدل photo finish استفاده کرده باشیم. حجم این کرم پودر 40 میلی‌لیتر است و برای استفاده روزانه مناسب می‌باشد.

3. ریمل حجم دهنده فوق مشکی مدل Lash Exceptional گابرینی (قیمت: 250000 تومان)

1

یکی از بهترین ریمل‌هایی که می‌تواند مژه‌های شما را به شدت حجیم، پرپشت، بلند و مشکی کند (درست مثل کاری که فیلترهای اینستاگرامی با مژه‌های ما می‌کنند) ریمل حجم دهنده فوق مشکی مدل Lash Exceptional گابرینی است. این ریمل اپلیکاتوری سیلیکونی داشته که به راحتی مژه‌های شما را تاب دهد. بعلاوه، بافت آن به گونه‌ای است که تمامی مژه‌های شما را از یکدیگر جدا می‌کند. در حالی که مواد داخلی آن نیز از چسبندگی مژه‌ها جلوگیری خواهد کرد. نکته جالب به جز جلوه جذاب این ریمل، ماندگاری بالایی است که دارد، در حالی که دانه‌های آن زیر چشم نمی‌ریزد و آرایش ما را به هم نمی‌زند.

4. ژل صابون ابرو گابرینی (قیمت: 225000 تومان)

1

یکی دیگر از عناصری که فیلترهای اینستاگرامی آن را به شدت برجسته کرده‌اند، ابروهایی طبیعی، پرپشت و لیفت شده است. برای این منظور بهتر است بر روی رشد و تقویت ابروهای خود تمرکز کنید. در این میان ژل صابون ابرو گابرینی نیز می‌تواند ضمن تقویت کردن ابروهای شما و جلوگیری از ریزش آن، ابروهایی مرتب، طبیعی و لیفت شده به شما هدیه دهد. این ژل صابون ابرو، ماندگاری بالایی داشته و ابدا بر روی ابرو سفیدک نمی‌زند حجم آن نیز 8 میلی‌لیتر است.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها