راهنمای خرید ۵ فلش مموری برتر بازار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.7 دقیقه

راهنماتو-برای فیلم بازها یا افرادی که عادت دارند موسیقی و فیلم و سریال تبادل کنند، فلش مموری یکی از ملزومات مهم است. اما با توجه به افزایش شدید قیمت ها، انتخاب یک فلش حرفه ای کار ساده ای نیست.

به گزارش راهنماتو،خرید فلش مموری مناسب، بر اساس وضعیت حجم فلش و کاربردهای آن انجام می شود. در ادامه ۵ فلش مموری محبوب بازار ا معرفی کرده ایم:

فلش مموری سامسونگ مدل Bar MUF-128BA/AM ظرفیت 128 گیگابایت(قیمت حدودی ۴۹۰ هزار تومان)

ارزان ترین و اولین فلش مموری این فهرست، فلش مموری سامسونگ است. این فلش مموری که در بازار ایران پرطرفدار است و با ابعاد میلی‌متر۳۰x۱۰x۱۰ به فروش می رسد.

راهنمای خرید بهترین فلش مموری

وزن این محصول ۱۵ گرم و بسیار سبک است. رابط‌ این فلش مموری USB ۳.۰ است و با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به فروش می رسد.این اطلاعات نشان می دهد با یک فلش مموری مناسب برای فعالیت های روزمره مواجهیم، البته با سقف ظرفیت محدود.

فلش مموری اپیکوی مدل Lxm L07 ظرفیت 128 گیگابایت(قیمت حدودی:۸۹۰ هزارتومان)

فلش مموری اپیکوی با وزن ۱۰ گرم و رابط‌هایUSB Type-C به فروش می رسد. این فلش مموری با ظرفیت۱۲۸ گیگابایت به فروش می رسد. منبع تغذیه این فلش مموری از طریق درگاه USB تامین می شود و با سیستم‌عامل‌هایios/mac/windows/android کار می کند. این فلش مموری سازگاری بالایی با سیستم عامل ها دارد اما با توجه به قیمت، محدودیت ظرفیت و قیمت بالا ارزش خرید بالایی ندارد. 

راهنمای خرید بهترین فلش مموری

فلش مموری اچ‌پی مدل X796W ظرفیت 512 گیگابایت(قیمت حدودی ۹۵۰ هزار تومان)

ابعاد این محصول ۵۳.۳ mm x ۱۷.۶mm x ۷.۲mmاست. وزن این فلش مموری ۱۳.۹ گرم است. جنس بدنه این محصول فلزی است. رابط‌ این محصول USB ۳.۱ و ظرفیت آن نیز ۵۱۲ گیگابایت است.

راهنمای خرید بهترین فلش مموری

از دیگر قابلیت‌های این فلش مموری می توان به ضد اثر انگشت و لک بودن و مقاومت در برابر شوک و لرزش و گرد و غبار اشاره کرد. سرعت خواندن اطلاعات۲۰۰Mb در این فلش مموری باعث می شود به گزینه ای مناسب برای کاربرانی تبدیل شود که به دنبال سرعت بالا می گردند.

فلش مموری شیائومی مدل Plus Dual Drive Type-C ظرفیت دو ترابایت(قیمت حدودی: ۵ میلیون و صد و پنجاه هزار تومان)

ابعاد این محصول ۶۶x۱۶x۱۰ میلی‌متر است و با وزن ۱۰ گرم به فروش می رسد. جنس بدنه این فلش مموری فلزی ضد شوک است و رابط‌هایUSB Type-Cدارد. ظرفیت این محصول دو ترابایت است و مقاومت در برابر شوک و لرزش و گرد و غبار دارد. سرعت انتقال اطلاعات و طول عمر این محصول بسیار بالا است.طول عمر این فلش بیش از ۲۰ سال(در شرایط استاندارد) است. 

راهنمای خرید بهترین فلش مموری

این محصول با سیستم‌عامل‌هایWindows, Mac, Linux, Android, ios, web os, tizen, tv os, routers سازگاری دارد. این فلش مموری برند شیائومی را می توان از فلش های حرفه ای اما گران قیمت بازار دانست.

فلش مموری بوفالو مدل External SSD PUT1.0U3B US Portable ظرفیت 1 ترابایت(قیمت حدودی:۱۰ میلیون تومان)

این فلش مموری گران قیمت ترین محصول موجود در فهرست ما است.ابعاد این محصول ۷۰x۲۵x۱۰ میلی‌متر است. وزن این محصول ۳۰ گرم و جنس بدنه از پلاستیک است. رابط‌ این فلش مموری Type-C USB است. 

راهنمای خرید بهترین فلش مموری

ظرفیت این فلش مموری یک ترابایت است و در برابر شوک و لرزش مقاومت دارد. این فلش مموری دارای نشانگر LED است و با سیستم‌عامل‌هایWindows Mac OS Linux Android PS۵ PS۴سازگاری دارد. خب ناگفته پیداست کع این فلش مموری یک محصول حرفه ای و گران قیمت است. اگر قصد کار با یک فلش مموری با حافظه بالا و کاملا حرفه ای را دارید، این محصول یک گزینه مناسب برای شما محسوب می شود. 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها