بهترین رنگ مو برای موهای کوتاه

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- رنگ کردن مو یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها است. این کار تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهری افراد دارد. اگر موهای کوتاهی دارید، می توانید با انتخاب یک رنگ متناسب با پوست و موی خود زیبایی رنگ مو و چهره خود را دوچندان کنید. این روزها انواع رنگ موهای تیره، روشن، هایلایت و رنگ های فانتزی طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم قصد دارید با رنگ کردن جلوه خاصی به موهای کوتاه خود ببخشید ، ما بهترین پیشنهادها را برای شما داریم:

1- شرابی

به گزارش راهنماتو، شرابی یکی از جذاب ترین و زیباترین رنگ موها می باشد که در دسته رنگ های فانتزی قرار می گیرد. این رنگ مو به دو طیف سرد و گرم تقسیم می شود. طیف سرد شرابی شامل رنگ هایی با تناژهای بنفش، آبی و بادمجانی و طیف گرم آن شامل انواع شرابی قرمز، شرابی آلبالویی، شرابی ماه گونی و قرمز مخملی می باشد. این رنگ مو برای بیشتر تناژهای پوستی مناسب است. تناژ شرابی تیره یا هایلایت های شرابی تیره برای پوست های روشن و تناژ گرم این رنگ یعنی قرمز، آلبالویی و ماه گونی روشن برای پوست های تیره مناسب است.

رنگ مو

2- خاکستری

خاکستری جزو زیباترین و جذاب ترین رنگ های سوپرلایت است که به هر رنگ پوستی می آید. این رنگ براق و زیبا را می توان با تکنیک های مختلفی مانند آمبره، هایلایت و بالیاژ بر روی موها به کار برد و زیبایی خیره کننده ای به آنها بخشید. این رنگ موی متفاوت قطعا زیبایی موهای کوتاه شما را چند برابر خواهد کرد.

خاکستری

3- بلوند بژ

بلوند بژ یک رنگ خنثی است که از نظر ترکیب در دسته رنگ های بلوند خاص، ترکیبی و حرفه ای قرار می گیرد. این رنگ یکی از محبوب ترین رنگ موها در میان ستارگان سینما و موسیقی است. از جمله تناژهای این رنگ می توان به بژ ماسه ای، بژ شامپاینی، بژ صدفی، بژ نسکافه ای، بژ تنباکویی و بلوند بژ پلاتینه اشاره کرد.

 بلوند بژ

4- پلاتینه نقره ای

پلاتینه نقره ای یک رنگ موی روشن و فوق العاده جذاب است که زیبای موهای کوتاه را چند برابر می کند. این رنگ خاص به طرز چشمگیری شیک است و با هر نوع لباسی تناسب دارد. این رنگ جزو معدود رنگ هایی است که هم به پوست روشن و هم به پوست تیره می آید و برای افرادی که در بین موهایشان تارهای سفید دارند نیز مناسب است.

رنگ مو

5- کاراملی

کاراملی یکی از رنگ های شیک و پرطرفدار است که به دلیل دارا بودن رنگدانه های گرم، با اکثر پوست ها سازگاری دارد. اگر پوستتان سبزه است، استفاده از تکنیک آمبره با هایلایت های کاراملی زیبایی دوچندانی به موهای شما خواهد بخشید. در صورتی که سفید رو هستید، می توانید با هایلایت های کاراملی روی زمینه موی خودتان، چهره و موهایی جذاب داشته باشید.

رنگ مو

6- بنفش

بنفش از جمله رنگ موهای فانتزی است که طرفداران زیادی دارد. این رنگ با رنگ های فانتزی جیغ تفاوت دارد و با استفاده از تکنیک های مختلف مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ و سامبره می توان زیبایی چندین برابری به موها بخشید. این رنگ مو در انواع طیف های روشن و تیره وجود دارد و شما می توانید متناسب با رنگ پوست خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

رنگ مو

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها