بهترین عطرهای زنانه و مردانه تابستانی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 6.2 دقیقه

راهنماتو- فصل تابستان آرامش، سرگرمی، ماجراجویی و گرما را در ذهن ما تداعی می کند. انتخاب یک عطر مناسب و ماندگار برای این فصل تاثیر زیادی در شیک و خوشبو بودن و بالا رفتن اعتماد به نفس افراد دارد. عطرهای تابستانی فقط رایحه های تابستانی را منعکس نمی کنند، بلکه طوری فرموله شده اند که در شرایط آب و هوایی گرم بیشتر روی پوست باقی مانده و ماندگارتر باشند. یک عطر تابستانی علاوه بر خوشبو کردن بدن، سبک است و به کاهش گرمای بدن کمک می کند. در ادامه قصد داریم بهترین عطرهای مردانه و زنانه تابستانی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

بهترین عطرهای زنانه تابستانی

عطر زنانه پیشنهادی ما: ادو تویلت زنانه شانل مدل Chance Eau Fraiche حجم 100 میلی لیتر(قیمت: 8,800,000 تومان)

این عطر فرانسوی توسط عطرساز مشهور «ژاک پولژ» فرموله شده است و با بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است. این عطر یکی از بهترین و پرفروش ترین عطرهای شانل است که با استفاده از آن در ابتدا بوی لیمو و چوب سدر به مشام می رسد، این ترکیب دوگانه‌ی شیرین، شادی و طراوت را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند. پس از مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی گل یاسمین، فلفل صورتی و سنبل آبی خواهید بود. تندی و شیرینی این نت‌ها، انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه نت های پایانی چوب تیک، گل زنبق، عنبر، گیاه پاتچولی، علف وتیور و مشک جای آن را می گیرد. این نت ها ترکیب طبیعی، اعتمادبه‌نفس و شجاعت را برای شما به ارمغان می آورد.

ادو تویلت زنانه شانل مدل Chance Eau Fraiche حجم 100 میلی لیتر

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این موارد را مدنظر قرار دهید؛

1- ادو تویلت مای مدل لاوینیا حجم 100 میلی لیتر مناسب برای بانوان (قیمت: 710,000 تومان)

ادو تویلت مای مدل لاوینیا حاوی رایحه ای شیرین و خنک با بوی گل می باشد. با استفاده از این عطر در ابتدا بوی لیمو و نارنج به مشام می رسد، با گذر زمان، از آن رایحه‌ی گلابی و گل یاسمین برخاسته و سپس ترکیبی از بوی مشک و عنبر جای آن را می‌گیرد. این عطر یکی از پرفروش ترین عطرها برای استفاده بانوان در فصل تابستان است.

ادو تویلت مای مدل لاوینیا حجم 100 میلی لیتر مناسب برای بانوان

2- ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل Emotion حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 475,000 تومان)

ادوپرفیوم زنانه رصاصی عطری با رایحه خنک، خوراکی و شرقی مخصوص بانوان است. این عطر دارای نت آغازین پرتقال ماندارین، لیمو، ترنج، پرتقال، نت میانی کیوی ،آناناس ،گل یاس ،کشمش سیاه بیدانه ،سوسن آبی و نت پایانی مشک، چوب صندل،سدر ،وانیل و یکی از بهترین و ماندگارترین عطرهای زنانه برای استفاده در فصل تابستان است.

 ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل Emotion حجم 50 میلی لیتر

3- ادو پرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت مدل Bombshell حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,430,000 تومان)

ادو پرفیوم زنانه Bombshell یک عطر شرقی است که برای استفاده بانوان در فصول گرم سال طراحی شده است. این عطر دارای نت آغازین پشن فروت،گریپ فروت، آناناس، نارنگی و توت فرنگی، نت میانی گل صد تومانی، ارکیده وانیلی، توت قرمز، یاس و زنبق دره و نت پایانی مشک، نت های چوبی و اوک موس بوده و یکی از پرطرفدارترین عطرها در میان بانوان است.

 ادو پرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت مدل Bombshell حجم 100 میلی لیتر

4- ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 میلی لیتر (قیمت: 4,050,000 تومان)

 ادو تویلت زنانه ورساچه عطری شیرین، خنک و با رایحه خوراکی، طبیعت و گل است که مخصوص بانوان طراحی شده است. این عطر دارای نت آغازین میوه‌ی یوزو، انار و نت های آبی، نت میانی گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی و نت پایانی مشک، چوب ماهون و عنبر می باشد و برای استفاده در فصل تابستان مناسب است.

 ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 میلی لیتر

بهترین عطرهای مردانه تابستانی

عطر مردانه پیشنهادی ما: ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 9,200,000 تومان)

این عطر فرانسوی توسط عطرساز مشهور «فرانسوا دماکی» فرموله و طراحی شده است و با رایحه خنک، تند و شیرینش برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است. این عطر فوق العاده خوشبو دارای نت آغازین فلفل سیاه و نارنج، نت میانی فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف وتیور و گیاه پاتچولی و نت پایانی چوب سدر، گل لادن و عنبر می باشد و با ماندگاری فوق العاده ای که دارد، به عنوان یکی از بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه حال حاضر شناخته می شود.

 ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage حجم 200 میلی لیتر

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این موارد را مدنظر قرار دهید؛

1- ادو پرفیوم مردانه فراگرنس پرشیا 116 مدل آلور اسپرت حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 550,000 تومان)

ادو پرفیوم مردانه فراگرنس پرشیا یک عطر شیرین، خنک و تند است با نت آغازین پرتقال ماندارین، پرتقال و آب دریاپرتقال ماندارین، پرتقال و آب دریا، نت میانی فلفل، چوب سدر و شکوفه‌ی پرتقال و نت پایانی وانیل، علف وتیور، دانه‌ی تونکا، عنبر و مشک می باشد. 

 ادو پرفیوم مردانه فراگرنس پرشیا 116 مدل آلور اسپرت حجم 100 میلی لیتر

2- ادوتویلت مردانه کلوین کلاین مدل ایفوریا حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 1,730,000 تومان)

ادوتویلت مردانه ایفوریا کلوین کلاین یک عطر خنک، تلخ و خوشبو با نت آغازین فلفل و زنجبیل، نت میانی چوب سدر و مریم گلی و نت پایانی عنبر و چوب عود و گیاه پاتچولی می باشد که برای استفاده آقایان در فصل تابستان طراحی شده است.

 ادوتویلت مردانه کلوین کلاین مدل ایفوریا حجم 100 میلی لیتر

3- ادو تویلت مردانه تروساردی مدل Trussard uomo حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,320,000 تومان)

ادو تویلت مردانه تروساردی یک عطر تلخ و خنک با نت آغازین ترنج، ریحان، زیره سیاه و اسطو خودوس، نت میانی خس خس، ریشه زنبوق، دارچین، میخک و عسل و نت پایانی مشک، نعنا هندی، دانه تونکا و چرم است که برای استفاده آقایان در فصول گرم سال طراحی شده است.

 ادو تویلت مردانه تروساردی مدل Trussard uomo حجم 100 میلی لیتر

4- ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Eros حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 5,360,000 تومان)

ادو تویلت مردانه Eros ورساچه یک عطر شیرین، تند و خنک با رایحه خوراکی، طبیعت و گل است. با استفاده از این عطر در ابتدا بوی لیمو، سیب سبز و نعناع به مشام می رسد. با گذر زمان از آن رایحه عنبر، گل شمعدانی و دانه‌ی تونکا برخاسته و سپس ترکیبی از بوی چوب سدر اطلس، چوب سدر ویرجینیا، خزه اوک موس، علف وتیور و وانیل جای آنها را می گیرد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

 ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Eros حجم 200 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها