برای داماد چه هدیه ای بگیریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو- در حالی که اغلب تصور می کنیم مراسم عروسی فقط به عروس مربوط می شود، اما می توان کاری کرد که داماد نیز در این روز احساس خاصی را تجربه کند. اگر از اقوام عروس یا داماد و یا از دوستان و آشنایان داماد هستید و دوست دارید این روز را برای داماد خاطره انگیز کنید، می توانید هدیه ای خاص برای او خریداری کنید. در ادامه قصد داریم بهترین هدیه هایی را که می توان از طرف یک دوست، والدین و فامیل برای داماد خریداری کرد را به شما معرفی کنیم:

1- ساعت مچی

به گزارش راهنماتو، ساعت مچی یکی از اکسسوری های خاص برای آقایان است که علاوه بر آگاهی از زمان از آن برای تکمیل استایل خود استفاده می کنند. ما معمولا ساعت مچی را به افراد مهم زندگیمان هدیه می دهیم. اگر داماد یکی از دوستان و یا اقوام نزدیک شماست و قصد دارید با خرید یک هدیه خاص او را خوشحال کنید، یک ساعت مچی گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به او خواهد بود.

کادو

2- ساعت هوشمند

اگر شخصی که می خواهید به او هدیه دهید، برایتان ارزشمند است، با خرید یک ساعت هوشمند قطعا او را خوشحال خواهید کرد. یک ساعت هوشمند با کیفیت با قابلیت های سلامتی متنوع مانند کنترل کیفیت خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و سطح استرس و برنامه های ورزشی متنوع قطعا گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به آقایان است.

کادو

3- عطر

در صورتی که تصمیم دارید با خرید یک عطر خوشبو یک آقا را خوشحال کنید، باید با خلق‌وخو، روحیه و سلیقه فرد موردنظر خود آشنایی داشته باشید. اگر عطری که می خواهید هدیه دهید، به درستی انتخاب شود و موردپسند شخص هدیه گیرنده واقع شود، قطعا بسیار خوشحال خواهد شد و یاد و خاطره این هدیه تا همیشه در خاطرش می ماند.

کادو

4- ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست

اغلب آقایان در عروسی و مراسم مهم کراوات می زنند. اگر فردی که می خواهید به او هدیه دهید، به کراوات زدن علاقه دارد، قطعا این ست هدیه ای خاص و خوشحال کننده برای او خواهد بود. البته اگر طرح و رنگ آن مطابق سلیقه او باشد.

کادو

5- عینک آفتابی

عینک آفتابی یک انتخاب هوشمندانه، خاص و جذاب برای هدیه دادن به آقایان است. این اکسسوری جذاب استایل شیک و مردانه آنها را می سازد. در هنگام خرید عینک آفتابی برای آقایان باید به نکاتی مانند استایل، شخصیت، رنگ پوست، فرم صورت و سایز بینی توجه کنید.

کادو

6- اسپیکر هوشمند

هدیه دادن یک اسپیکر هوشمند یکی از هدیه های جذاب برای آقایان علاقمند به موسیقی است. یک اسپیکر بلوتوثی خوب با عمر بالای باتری و کیفیت صدای بالا، هدیه ای کاربردی برای آقایانی است که دوست دارند در هنگام کوهنوردی، دوچرخه سواری و کار به موسیقی گوش دهند.

کادو

7- پاور بانک

پاوربانک یکی از ضروری ترین لوازم برای افرادی است که از وسایلی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند و لپ تاپ استفاده می کنند. خصوصا در سفر و مواقعی که به برق دسترسی نداریم، یک پاوربانک با ظرفیت بالا می تواند خیال ما را از بابت باتری دستگاه های شارژیمان راحت کند.

کادو

8- تخته نرد

اگر فردی که می خواهید به او کادو دهید، به بازی تخته نرد علاقه دارد، خرید یک تخته نرد کادویی قطعا باعث خوشحالی او خواهد شد. تخته نردهای کادویی اغلب چوبی هستند و دارای یک کیف از جنس چرم مصنوعی می باشند. اکثرا تاشو هستند و رنگ های مختلفی دارند. می توانید یک تخته نرد چند کاره دارای بازی شطرنج را برای هدیه دادن انتخاب کنید.

کادو

9- کتابخوان الکترونیک

اگر فرد مورد نظر شما اهل مطالعه است، یک دستگاه کتابخوان الکترونیک هدیه مناسبی برای او خواهد بود. با داشتن یک کتابخوان الکترونیک می توان به انبوهی از کتاب ها به صورت دیجیتالی دسترسی پیدا کرد و دیگر نیازی به خرید کتاب های کاغذی نخواهد داشت.

کادو

10- کنسول گیم

اگر فرد مورد نظر شما به بازی های کامپیوتری علاقمند است، می توانید یک کنسول بازی برای هدیه دادن انتخاب کنید. می توانید از کنسول های گیمینگ دستی پرتابل و قابل حمل مانند کنسول های بازی نینتندو سوئیچ گرفته تا کنسول های بازی دو شرکت بزرگ سونی و مایکروسافت برای هدیه دادن به یک فرد علاقمند به بازی های کامپیوتری استفاده کنید.

کادو

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها