سود صندوق لبخند با افزایش مجدد به 28.8 درصد رسید

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سود صندوق لبخند فارابی با یک درصد افزایش، به 28.8 درصد رسید. این صندوق با بیشترین رشد دارایی تحت مدیریت و بازدهی روزشمار، یکی از برترین صندوق‌های درآمد ثابت بورس است. «لبخند» یک صندوق درآمد ثابت از نوع قابل‌معامله‌(ETF) بوده و به‌راحتی می‌توان واحدهای آن را از طریق سامانه معاملاتی تمامی کارگزاری‌ها خریداری کرد.

چرا سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی؟

صندوق قابل معامله لبخند با سود روزشمار ۲۸.۸ درصدی، می‌تواند گزینه‌ای مطمئن و کم‌ریسک برای تمامی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران باشد. ترکیب دارایی «لبخند فارابی» را سپرده بانکی و اوراق با درآمد ثابت مانند اخزا، اجاره و مشارکت تشکیل داده که بازدهی آن‌ها تضمین‌شده و روزشمار است. صندوق‌های درآمد ثابت برای سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز که قصد دارند بازدهی بالاتری از بانک داشته باشند، انتخاب مطلوبی است. همچنین، سرمایه‌گذاران با میزان ریسک‌پذیری میانه نیز می‌توانند برای مدیریت ریسک پرتفوی خود، بخشی از سرمایه‌شان را به صندوق لبخند اختصاص دهند.

لازم به ذکر است در روزهای تعطیل هم به صندوق «لبخند فارابی» سود روزشمار تعلق می‌گیرد و این مزیت می‌تواند برای معامله‌گران روزانه در روزهای تعطیل بورس و تعطیلات رسمی امتیاز مثبتی تلقی باشد. از جمله مهم‌ترین مزایای صندوق درآمد ثابت «لبخند فارابی» می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. سود روزشمار ۲۸/۸ درصدی(سالانه)

. نقدشوندگی بالا و بازارگردانی با کیفیت

. معاف از مالیات و بدون نرخ شکست سرمایه

. قابل معامله در تمامی کارگزاری‌ها با جستجوی نماد «لبخند»

 

صندوق ETF لبخند فارابی از جمله صندوق‌های درآمد ثابت بدون پرداخت سود ماهانه است و سود آن به‌صورت روزشمار به اصل سرمایه افزوده می‌شود. از این‌رو سود صندوق «لبخند فارابی» به صورت مرکب دریافت می‌شود و سرمایه‌گذار می‌تواند با فروش واحدهای صندوق وجه حاصل از فروش را به حساب بانکی خود انتقال دهد.

نحوه سرمایه‌گذاری در «لبخند فارابی»

برای سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند می‌توانید در سامانه معاملاتی کارگزاری خود طی روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ نماد «لبخند» را جستجو کنید. لازم به ذکر است مشتریان کارگزاری فارابی می‌توانند از طریق معاملات شبانه‌روزی فارابیکسو هلیوم در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل هم سفارش خرید لبخند را ثبت کنند و اگر به وجه حاصل از فروش آن نیاز داشتند نیز از طریق پی‌فست(سامانه پرداخت فوری وجه فارابی) نسبت به دریافت وجه مورد نظرشان اقدام کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر نیز می‌توانید از طریق شماره تلفن ۱۵۶۱ با کارشناسان فارابی به صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته در ارتباط باشید.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها