با این بازارهای عمده‌فروش در تهران، کسب‌وکار خودت رو راه بنداز!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- شاید در سال جدید به این فکر افتاده‌اید که کسب‌وکار خودتان را راه بیاندازید. شاید هم به این نتیجه رسیده‌اید که اگر با خانواده دور هم جمع شوید، از یک مدل لباس خانگی یک جین بخرید و همگی بپوشید، قیمت لباس‌ها برایتان به صرفه‌تر خواهد بود. در هر صورت، می‌توانید به بازارها و پاساژهای عمده‌فروش تهران سر بزنید که انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها را با مدل‌هایی جدید و کیفیتی بالا به فروش می‌رسانند. کافی است کمی حوصله به خرج دهید و چشمانتان را همچون شاهین بچرخانید تا لباس‌هایی خاص را پیدا کنید. موفقیت از آن شما خواهد بود. در ادامه راهنماتو بهترین بازارهای عمده‌فروش تهران را به شما معرفی خواهد کرد.

بازار عمده‌فروش مانتو در تهران

1

به گزارش راهنماتو، بهترین بازارهای عمده‌فروش مانتو در تهران، پاساژ پارسیان و پاساژ کاشانی است. پاساژ  پارسیان واقع در بازار تهران است و پس از سرای ملی، می‌توانیم آن را مهم‌ترین سرای پوشاک زنانه معرفی کنیم. البته پاساژ پارسیان تنها بر مانتو زنانه متمرکز نیست و می‌توان انواع بلوز، پیراهن، شومیز، تی‌شرت و غیره را نیز در آن پیدا کنیم. اما، بهترین و متنوع‌ترین پوشاک موجود در آن مانتوها هستند. علاوه بر پاساژ پارسیان، باید به پاساژ کاشانی برای مانتو عمده زنانه نیز اشاره کنیم. پاساژ کاشانی یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای عمده‌فروش مانتو است. این پاساژ نه تنها به پخش مانتو عمده مشغول است، بلکه خود، تولید کننده انواع مانتوها است. برای رفتن به پاساژ کاشانی بهتر است به خیابان جمهوری، تقاطع خیابان ولیعصر رفته سپس چهارراه امیراکرم را بیابید تا این پاساژ به شما چشمک بزند!

بازار عمده‌فروش کیف در تهران

1

مهم‌ترین بازارهای عمده‌فروش کیف در تهران کوچه برهمه و خیابان 15 خرداد هستند. سرای برهمه واقع در محله پامنار تهران، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای عمده‌فروش کیف در تهران محسوب می‌شود. در این سرا می‌توانیم انواع کیف، کوله‌پشتی و چمدان‌های چرم و سایر اکسسوری‌های چرمی را پیدا کنیم. علاوه بر سرای برهمه، باید به خیابان 15 خرداد نیز اشاره کنیم که در قلب تهران قرار گرفته است. این خیابان پر است از کیف‌های جذاب با مدل‌های متنوع. فروشندگان عمده کیف در این خیابان از نظر کیفیت و قیمت مدام در حال رقابت با یکدیگر هستند و این سبب شده است که هم قیمت‌ها مناسب باشد و هم کیفیت‌ها بالا. برای رفتن به خیابان 15 خرداد می‌توانیم به مترو 15 خرداد واقع در خط 1 مترو تهران مراجعه کنیم.

بازار عمده‌فروش لباس خانگی در تهران

1

خرید و فروش لباس خانگی بهترین کسب‌وکاری است که می‌توان راه انداخت. دلیل این مساله هم پرمصرف بودن این نوع لباس است. عموما پس از مدتی استفاده از یک لباس در خانه، یا رنگ و رخ آن از بین می‌رود، یا از چشممان می‌افتد. بنابراین بهتر است به بازارهای عمده فروش لباس خانگی در تهران، مثل سرای ملی و خیابان بدرِ عبدل‌آباد سر بزنیم. سرای ملی مهم‌ترین سرای بازار تهران است که جذاب‌ترین پوشاک، به خصوص پوشاک زنانه و لباس خانگی را به صورت عمده به فروش می‌رساند. محله عبدل آباد تهران نیز که روزی به پارچه‌های ارزانش معروف بود، امروزه یکی از مهم‌ترین قطب‌های فروش عمده لباس خانگی در تهران شده است. برای رفتن به خیابان بدر محله عبدل آباد باید در محله عبدل آباد به دنبال بلوار شکوفه گشته سپس خیابان بدر را بیابید.

بازار عمده‌فروش اکسسوری در تهران

1

اکسسوری‌ها جلا دهنده لباس‌هایی هستند که می‌پوشیم. به خصوص در چند سال اخیر توجه‌ها به اکسسوری‌هایی که طلا یا نقره نیستند نیز به شدت جلب شده است. اکسسوری می‌تواند طیف گسترده‌ای داشته باشد. از عینک آفتابی گرفته تا زنجیرها و دستمال گردن‌ها اکسسوری به حساب می‌آیند. برای پیدا کردن زیباترین و ترندترین اکسسوری‌ها به صورت عمده بهتر است به بازار سلطانی در تهران مراجعه کنیم. بازار سلطانی در قلب بازار بزرگ تهران، بورس اصلی بدلیجات و اکسسوری‌ها است. برای رفتن به بازار سلطانی بهتر است بدانیم که این بازار دارای سه گذر با نام‌های بازار جامع اول، بازار جامع دوم و بازار جامع سوم است. بعلاوه، تمامی این بازارها به سرای مشیر خلوت و بازار طوس منتهی می‌شوند که پیدا کردن آن را برای ما آسان‌تر خواهد کرد. ضمنا، بهترین روش برای رفتن به بازار بزرگ تهران، ایستگاه مترو 15 خرداد واقع در خط یک مترو تهران است.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها