اخبار پرجستجوی امروز یکشنبه 12 آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو- امروز یکشنبه12 آذر 1402 تا ساعت 10 صبح فضای جستجوی کاربران فارسی زبان در اینترنت حول موارد ذیل متمرکز بود؛

قیمت واقعی خودرو فرسوده مشخص شد

خبرآنلاین نوشت: به دنبال افزایش کاذب قیمت خودروهای فرسوده در بازار انجمن صنفی مراکز اسقاط اعلام کرد قیمت واقعی خودرو فرسوده در حال حاضر بین ۳۵ تا ۴۲ میلیون تومان و آن هم بسته به نوع و کیفیت خودرو است.

بازخوانی مرگ نوزاد ۶ ماهه؛ رسیدگی ویژه وزارت بهداشت به پرونده

ایرنا نوشت: کودک ۶ ماهه در ابتدا در سطح تریاژ نوزاد ۴ بوده و وضعیت وخیمی نداشته و وضعیت او در حد بیماران سرپایی بوده است.

نوزاد در بازه زمانی کمتر از یک ساعت پس از مراجعه به بیمارستان فوت کرده است؛ باید توجه داشت؛ این نوزاد دچار خونریزی ریوی شده که در نوزادان کشنده است.علت اصلی مرگ نوزاد ۶ ماهه را پزشکی قانونی اعلام خواهد کرد و در صورتی که قصوری رخ داده باشد، به طور قطع با آن برخورد خواهد شد.وزارت بهداشت اعلام کرده است به طور ویژه به این حادثه رسیدگی می‌کند.

رتبه عجیب ایران در آمار میزان دزدی در کشور های دنیا

خبر آنلاین نوشت: حسین سیرانی داور مسابقه میدان گفت: بیشترین سرقت خودرو اول در سوئیس و به ترتیب سوئد، نیوزیلند و ایتالیا است. ایران در رتبه 31 قرار دارد.

روابط عمومی تأمین اجتماعی برکناری رئیس سازمان را تکذیب کرد

فارس نوشت: عصر امروز برخی از رسانه‌ها، مدعی برکناری میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شدند این در حالی است که روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پیگیری‌های فارس این خبر را تکذیب کرد.

ورود افغان‌ها به ۱۶ استان ایران ممنوع است

فردای اقتصاد نوشت: استان‌هایی که به طور کامل برای اقامت شهروندان افغان ممنوع هستند، عبارتند از: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان.

آغاز پخش سریال «گناه فرشته» از یکم دی ماه

ایرنا نوشت: پخش سریال درام اجتماعی «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز خواهد شد.

زلزله ۷.۶ ریشتری در فیلیپین/ هشدار وقوع سونامی صادر شد

مهر نوشت: به‌دنبال وقوع زلزله‌ای ۷.۶ ریشتری در فیلیپین، هشدار وقوع سونامی نیز صادر شد.زمین لرزه بزرگ ۷.۵ تا ۷.۷ ریشتری به طور همزمان رخ داد و سومین آن ۶.۹ ریشتر بوده است.

چاهی که حضرت یوسف را در آن انداختند

تابناک نوشت: بسیاری از مکان‌های مقدس ادیان ابراهیمی از جمله مسیحیان و مسلمانان در فلسطین اشغالی قرار دارد. یکی از این اماکن، چاهی است که برادران یوسف پیامبر (ع)، او را در آن انداختند و به اذن خداوند، کاروانی که از آن نزدیکی می‌گذشت، یوسف (ع) را پیدا کرد و او را در مصر و به‌ عنوان یک برده فروخت. این چشمه و چاه در نزدیکی منطقه عمیعاد و در سرزمین جلیل و در فلسطین اشغالی است.

توزیع ۸ میلیون قوطی شیر خشک در کشور| کمبودها رو به پایان است

تحلیل بازار نوشت: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در مجموع ۳۰ روز آبان ماه، ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی در کشور توزیع شد که عددی بی‌سابقه است.

در حالی است که سال گذشته که وضعیت عادی بود، ماهانه بین ۵ میلیون تا ۵ میلیون و۵۰۰ هزار عدد قوطی توزیع شده است. به این ترتیب، این افزایش توزیع نشان از افزایش سرعت تأمین و توزیع دارد و حاکی از آن است که کمبود شیرخشک رو به پایان است.

میزان حقوق و عیدی کارکنان دولت در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

مهر نوشت : براساس ابلاغیه بخش نامه بودجه سال ۱۴۰۳، میزان افزایش ضریب ریالی حقوق کارکنان دولت، ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ خواهد بود که به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

رونمایی ارتش از زیردریایی بدون سرنشین

ایسنا نوشت: نیروی دریایی ارتش کشورمان شناور زیرسطحی بدون سرنشین ROV و شناور سطحی هوشمند را رونمایی کرد.

سامانه خودروهای داخلی از فردا باز می‌شود/ ثبت‌نام جدید خودروهای وارداتی از هفته آینده

ایرنا نوشت: مهدب تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی گفت: ثبت‌نام ۲ محصول خودروهای داخلی از عصر (یکشنبه، ۱۲ آذر) و ثبت نام جدید خودروهای وارداتی نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۳ تغییر کرد

خبرآنلاین نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: در مذاکره با شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد تا حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۳، حداکثر ۲۴ سال باشد.

زخم کاری رکورد زد

انتخاب نوشت: محمد حسین مهدویان کارگردان سریال «زخم کاری» نوشت: اپیزود پایانی این فصل با ششصد و پنجاه و دو هزار نمایش ثبت شده در روز جمعه رکورد تماشای آخرین قسمت یک سریال در روز اول نمایش‌اش در پلتفرم فیلیمو را شکست.میزان تماشای قسمت اول از فصل دوم سریال تا کنون از عدد یک میلیون و سیصد هزار نمایش گذشته و هنوز هم تماشایش ادامه دارد.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها