برای فردی که درونگراست این کتابارو هدیه بخر! خودتم بخون!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- «درونگرایی؟! با درونگرا زندگی می‌کنی؟! خب این کتابارو براش بخر!»

افراد در جامعه به سه دسته شخصیتی تقسیم می‌شوند. درونگرایان، برون گرایان و میان گرایان! گاهی اوقات خیلی سوءتفاهم‌ها فقط به دلیل همین تفاوت‌ها پیش می‌آید چون ممکن است شما درونگرا باشید و با یک فرد برون گرا در رابطه بروید و رفتارهایی که می‌بینید شما را دلسرد کند و فکر کنید که او به شما توجهی ندارد، یا برعکس فکر کنید نمی‌توانید نیازهای فرد برون گرای مقابلتان را رفع کنید و اختلافات خودشان را نشان بدهند!

به گزارش راهنماتو، جدا از تمام مسائل روانشناختی مربوط به شخصیت‌ها، این کتاب‌ها انتخاب‌های خوبی برای افرادی هستند که دنیایشان دور درونگرایی می‌چرخد. برای هدیه دادن بهترین گزینه هستند. اگر هم شما دوست دارید دنیای درونگرایان را بیشتر بشناسید تا در روابط موفقتر عمل کنید خودتان هم به مطالعه آنها بپردازید خالی از لطف نیست و عمل رابطه را بالاتر خواهد برد!

قدرت سکوت: قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد

0

این کتاب نگاهی جدید و متفاوت به مساله درونگرایی و برون گرایی دارد. عقاید مختلف در مورد این تفاوت‌ها و تیپ‌های شخصیتی در آن به خوبی مطرح می‌شود. با خواندن این کتاب اگر درونگرا باشد دنیای درون خودتان برایتان بیشتر روشن می‌شود و اگر دنبال شناخت افراد درونگرا باشید کمک بسیار بزرگی به شما خواهد کرد!

«قدرت سکوت» مدت‌ها در لیست پرفروشترین کتاب‌های آمازون قرار داشته است و جایزه‌های بسیاری را به خود اختصاص داده که از آنها می‌تواند جایزه گاردین و گودریدز را نام برد.

نام کتاب: قدرت سکوت: قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد

نویسنده: سوزان کین

مترجم: ناهید سپهرپور

نشر: نوین توسعه

تعداد صفحات: 391 صفحه

زندگی پنهان درون گراها

0

برای اینکه به صورت علمی و روانشناسی درونگرایی را بشناسید این کتاب به شما کمک بسیار بزرگی خواهد کرد. صحبت با افراد درون گرا و بررسی تفکر، نوع برقراری روابطشان شما را به چالش خواهد کشید! تمریناتی مطرح می‌کند که محک خوبی برای شما خواهد بود.

درون گراها را باید فهمید. چون ممکن است نسبت به کارهایی داوطلب بشوند که در عمق درون و باطن مایل به آنها نیستند! در جمع‌هایی حاضر بشوند که برای خودشان جذابیتی ندارد و به صورت اجباری خود را به این مکان‌ها می‌فرستند و...

اگر در ارتباط با فردی درون گرا قرار دارید حتما این کتاب را در اولین فرصت بخوانید!

نام کتاب: زندگی پنهان درون گراها

نویسنده: جن گرانمن

مترجم: نیلوفر دهقانی

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 248 صفحه

مزایای منزوی بودن

0

شما در این کتاب با یک شخصیت روبه رو هستید. با پسری به نام چارلی که شخصیتی درون گرا دارد و با ورود به دبیرستان از همه فاصله می‌گیرد! او استعداد، فهم و هوش بالایی دارد اما این بخش از شخصیتش به او اجازه خودنمایی نمی‌دهد. او مشکلات زیادی دارد که باید با آنها دست و پنجه نرم کند.

این رمان پر کشش و جذاب ساعاتی شما را سرگرم خواهد کرد و درعین حال شناخت خوبی به شما خواهد داد.

نام کتاب: مزایای منزوی بودن

نویسنده: استیون چباسکی

مترجم: کاوان بشیری

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 224 صفحه

شب‌های روشن

0

این کتاب روح شما را تغذیه خواهد کرد! با فردی روبه رو خواهید شد که تنهاست، به معنای واقعی کلمه و به دنبال یک یار می‌گردد! پی یک هم صحبت! داستان عاشقانه بسیار ملیحی که شخصیت درون گرای آن در خیالاتش زندگی می‌کند و چه خوب آنها را پرورش می‌دهد.

داستایوفسکی این کتاب را برای بارها خواندن نوشته است!

نام کتاب: شب‌های روشن

نویسنده فئودور داستایوفسکی

مترجم: سروش حبیبی

نشر: ماهی

تعداد صفحات: 112 صفحه

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها