بهترین و پرفروش ترین اسکراب لایه بردار برای انواع پوست

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو- لایه برداری یکی از مفیدترین و لذت بخش ترین مراحل مراقبت از پوست است. اما متاسفانه بسیاری از افراد از آن صرفه نظر می کنند.این کار سلول های مرده پوست را از بین برده و پوستی سالم و جدید برای شما به ارمغان می آورد.لایه برداری پوست پیر و کدر، آلودگی ها و چربی ها را از سطح پوست پاکسازی کرده و درخشندگی و رنگ پوست را بهبود می بخشد. این کار، یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای داشتن یک پوست زیبا است. در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین اسکراب های لایه بردار برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم:

1-اسکراب لایه بردار شون مدل عصاره گردو حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 100,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، این اسکراب لایه بردار با برخورداری از ذرات پوست گردو و ویتامین‌های A و E  از پوست به طور ملایم لایه برداری کرده و آن را بخوبی آبرسانی می کند. علاوه بر این با کاهش چین و چروک پوست، به جوانسازی آن کمک می کند. این محصول سلول های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پس از استفاده نیاز به آبکشی دارد. این اسکراب لایه بردار برای انواع پوست مناسب است.

اسکراب لایه بردار شون مدل عصاره گردو حجم 150 میلی لیتر

2-اسکراب لایه بردار پوست بایو آکوا مدل Rice وزن 250 گرم (قیمت: 57,000 تومان)

اسکراب لایه بردار پوست بایو آکوا با برخورداری از عصاره ی برنج، پرتقال و آلوئه ورا و دانه های اسکراب برنج طبیعی سلول های مرده پوست را از بین برده و پوستی درخشان و لطیف را به ارمغان می آورد. این محصول میزان چربی پوست را بخوبی کنترل کرده و برای انواع پوست مناسب است.

 اسکراب لایه بردار پوست بایو آکوا مدل Rice وزن 250 گرم

3-اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean حجم 140 میلی لیتر (قیمت: 79,000 تومان)

این محصول با برخورداری از روغن درخت چای و گلایکولیک اسید AHA سلول‌های مرده را از سطح پوست پاکسازی می کند، آلودگی های موجود در منافذ باز پوست را از بین می برد و پوست را نرم و لطیف می کند. این اسکراب لایه بردار با از بین بردن جوش های سرسیاه، از بسته شدن منافذ باز پوست جلوگیری کرده و برای پوست های چرب و معمولی مناسب است.

اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean حجم 140 میلی لیتر

4-اسکراب لایه بردار پوست سی گل مدل 1×2 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 69,000 تومان)

این کرم با برخورداری از AHA، دکسپنتانول و مواد پاک کننده فیزیکی قادر است به طور همزمان پوست را لایه برداری و منافذ باز آن را بخوبی پاکسازی کند. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

اسکراب لایه بردار پوست سی گل مدل 1×2 حجم 50 میلی لیتر

5-اسکراب لایه بردار پوست رینوزیت مدل Oil and Free حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 63,000 تومان)

این اسکراب لایه بردار با برخورداری از عصاره های شیرین بیان و بیربری مواد اضافه و چربی را از روی پوست بخوبی پاکسازی کرده و آن را عمیقا لایه برداری می کند. علاوه بر این، سلول های مرده را از روی پوست حذف کرده و به برطرف کردن خشکی و التهابات پوستی کمکی می کند. این محصول فاقد چربی و ضد آکنه بوده و برای پوست های معمولی مناسب است.

 اسکراب لایه بردار پوست رینوزیت مدل Oil and Free حجم 200 میلی لیتر

6-کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13% حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 85,000 تومان)

این محصول یک کرم لایه بردار طبیعی است که با عملکرد فوق العاده خود لایه های مرده را از سطح پوست برطرف می کند. علاوه بر این، با برخورداری از اسید های طبیعی میوه و شـیر، ویتامین‌های A و E و آلفابیزابولول به پاکسازی پوست کمک کرده و رطوبت، شفافیت، نرمی، سلامت و درخشندگی پوست را افزایش می دهد. این کرم لایه بردار فاقد پارابن و هر گونه ماده مضر می باشد. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13% حجم 50 میلی لیتر

7-ژل لایه بردار پوست آردن ریجنکس مدل AHA %15 حجم 45 میلی لیتر (قیمت: 64,000 تومان)

این ژل لایه بردار با برخورداری از آلفا هیدروکسی اسید، اسید سالیسیلیک، اسید لاکتیک و روغن درخت چای به رفع لایه شاخی و فرسودگی پوست، کاهش کومدون‌های سرسفید و سرسیاه، جوان سازی پوست و تحریک سنتز کلاژن و الاستین کمک می کند. این محصول سلول‌های مرده و فرسوده پوست را حذف کرده، PH طبیعی پوست را تنظیم می کند و به باز نمودن منافذ باز پوست و کنترل و کاهش جوش صورت کمک می کند.علاوه بر این فاقد عصاره بوده و برای پوست های چرب مناسب است.

ژل لایه بردار پوست آردن ریجنکس مدل AHA %15 حجم 45 میلی لیتر

8-اسکراب لایه بردار پوست پریم مدل Luffa حجم 175 میلی لیتر (قیمت: 175,000 تومان)

این محصول یک لایه بردار ملایم و سطحی است که به محافظت و پیشگیری از بروز آکنه بر روی پوست های چرب کمک می کند. علاوه بر این، با برخورداری از آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، سالیسیلیک اسید (BHA) و الیاف لوفا به تقویت خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست  کمک می کند. این اسکراب چین و چروک‌های پوست را از بین برده و سبب نرمی و استحکام پوست می شود. وجود الیاف لوفا در این محصول به خون رسانی بهتر به پوست و نرمی و روشنی آن کمک کرده و از تجمع باکتری ها و چربی ها بر روی پوست جلوگیری می کند.

 اسکراب لایه بردار پوست پریم مدل Luffa حجم 175 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها