5 مچ بند ارزان قیمت شیائومی ویژه لاغری تا عید نوروز

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو-بسیاری از افراد برای کاهش وزن و انجام حرکات ورزشی نیاز به یک مربی تمام وقت دارند اما گرفتن مربی خصوصی هزینه های زیادی دارد و شاید بتوان از طریق روشهای کمکی، کاهش وزن را انجام داد. یکی از این روشها استفاده از مچ بندهای هوشمند است.

به گزارش راهنماتو، خرید مچ بندهای حرفه ای نیاز به بودجه زیادی دارد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که مچ بندهای ارزان قیمت تر را امتحان کنند. یکی از مقرون به صرفه ترین برندها، برند شیائومی و مچ بندهای این برند است. در ادامه 5 مچ بند مقرون به صرفه شیائومی را برای شما گلچین کرده ام:

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2(قیمت حدودی: 490 هزار تومان)

مچ بند هوشمند

نوع باتری این مچ بند هوشمند، لیتیوم پلیمری است و ظرفیت باتری۷۰ میلی آمپر ساعتی است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش اشاره کرد. صفحه‌نمایش این محصول با پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت طراحی شده است. این محصول در هنگام چرخش مچ روشن می شود. مچ بندهای شیائومی دارای گواهینامه‌ی IP۶۷ است و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار چندان مناسب نیست اما شارژدهی باتری این مچ بند ۲۰ روز است.

 طراحی ارگونومیک این محصول به شکلی است که می تواند برای ردیابی فعالیت های ورزشی کاربران بسیار مفید باشد. این ساعت هوشمند دارای بند سیلیکونی ضدحساسیت و قابل تعویض است. فرم صفحه این ساعت بیضی و جنس بند آن سیلیکونی است. نوع قفل بند سگکی ساده و اندازه صفحه نمایش ۴۲ اینچی است. این مچ بند هوشمند دارای حس‌گرهایی از جمله شتاب‌سنج، شمارشگر ضربان قلب و اتصالات بلوتوثی است. نوع صفحه نمایش این مچ بند هوشمند OLEDاست و با بلوتوث نسخه‌ی ۴ سازگاری دارد. این مچ بند هوشمند با سیستم عامل اندروید ۴.۳ به بالا و سیستم عامل iOS ۸.۰ به بالا سازگاری دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3(قیمت حدودی: 730 هزار تومان)

مچ بند شیائومی

مچ بند هوشمند شیائومی 3 به طور واقعی یک مچ بند کاملا ویژه برای افزایش سلامتی است. این محصول نسبت به نمونه قبلی خود یعنی Mi Band 2 پیشرفت قابل توجهی کرده است. هم در ظاهر و هم در امکانات  Mi Band 3 شاهد تغییرات جذاب است.نوع باتری این محصول لیتیوم یونی و اندازه صفحه نمایش ۰.۷۸ اینچی است.این مچ بند هوشمند دارای اتصالات بلوتوث و حسگرهای شمارشگر ضربان قلب است.

یک نکته مثبت درباره این محصول را می توان قابلیت‌های مقاومت در برابر آب دانست. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این مچ بند هوشمند ۱۹۳ پیکسل بر اینچ است. نوع قفل بند این مچ بند سگکی ساده و نرخ شارژدهی باتری۲۰ روز کارکرد در زمان شارژ کامل است. جنس بند این مچ بند، سیلیکونی و فرم صفحه، بیضی است. این مچ بند دارای صفحه نمایش لمسی خازنی است و این مچ بند تا عمث پنجاه متری ضد آب است. این محصول دارای باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعتی است و نه تنها قابلیت محاسبه کالری و ضربان قلب را دارد، بلکه می تواند مسافت طی شده را نیز محاسبه کند. نوع صفحه نمایش این مچ بند هوشمند لمسی خازنی است.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Global Version(قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

ساعت های هوشمند

تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش۴۸۶x۱۵۲ و نوع صفحه نمایش AMOLED است. این مچ بند هوشمند از اتصالات بلوتوث و حسگرهایی از جمله بلوتوث و ژیروسکوپ، سنجشگر اکسیژن خون، شتاب‌سنج و شمارشگر ضربان قلب دارد. این محصول صفحه نمایش لمسی دارد و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

اندازه صفحه نمایش این مچ بند هوشمند ۱.۵۶ اینچی و نوع باتری لیتیوم پلیمری است. نوع قفل بند این مچ بند هوشمند سگکی ساده و جنس بند آن سیلیکونی است. فرم صفحه این مچ بند هوشمند بیضی است. این ساعت دارای رم ۲ مگابایتی وحافظه داخلی ۳۲ مگابایتی است و از سی برنامه و فعالیت ورزشی از جمله تردمیل، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، شنا و قایقرانی پشتیبانی می کند. باتری این محصول از نوع ۱۲۵ میلی آمپر ساعتی است و شارژدهی باتری۱۴ روز است. این ساعت هوشمند از اندروید نسخه ۵ یا بالاتر، iOS نسخه ۱۰ یا بالاتر پشتیبانی می کند.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل MOL MI BAND 7 VERSION WATCH (یک میلیون و هفتصد هزار تومان)

ساعت

رزولوشن صفحه نمایش  این مچ بند هوشمند۱۹۲ × ۴۹۰ پیکسل و نوع صفحه نمایش AMOLEDاست. از قابلیت‌های این مچ‌بند می توان به صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. نوع قفل بند این ساعت هوشمند پین‌بند و جنس بند سیلیکونی است. فرم صفحه این مچ بند هوشمند بیضی و ظرفیت باتری۱۸۰ میلی آمپر ساعتی است. این مچ بند هوشمند با اندروید نسخه ۵ یا بالاتر، iOS نسخه ۱۰ یا بالاتر سازگاری دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل 7 GLOBAL NEW 2022(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

شیائومی

رزولوشن صفحه نمایش این مچ بند هوشمند۱۹۲ × ۴۹۰ پیکسل است. نوع صفحه نمایش AMOLED است و از حس‌گرهایی از جمله ژیروسکوپ و سنجش اکسیژن خون و شمارشگر ضربان قلب برخوردار است. از قابلیت های این مچ بند می توان به صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. نوع قفل بند این مچ بند هوشمند، پین‌بند است و جنس بند سیلیکونی است. فرم صفحه این مچ بند هوشمند بیضی است.

ظرفیت باتری در این محصول۱۸۰ میلی آمپر ساعت است. این ساعت هوشمند با اندروید نسخه ۵ یا بالاتر، iOS نسخه ۱۰ یا بالاتر سازگاری دارد.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها