محبوب ترین کرم های ضد آفتاب برای انواع مختلف پوست

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو- پوست سپر دفاعی بدن است و باید بخوبی از آن محافظت شود. استفاده از یک کرم ضدآفتاب مناسب، مهم ترین کاری است که می توانید برای حفظ جوانی و سلامت پوست خود انجام دهید. جالب است بدانید اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید حتی در زمستان هم می تواند از طریق شیشه جلوی اتومبیل، پنجره های باشگاه، محل کار و حتی پنجره های هواپیما به پوست آسیب برساند.

به گزارش راهنماتو، یک مطالعه نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض نورخورشید علاوه بر سرطان پوست، منجر به بروز 80 درصد از علائم قابل مشاهده پیری می شود. پس استفاده از یک کرم ضدآفتاب مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم محبوب ترین کرم های ضد آفتاب برای انواع مختلف پوست را به شما معرفی کنیم:

محبوب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار : کرم ضدآفتاب بی رنگ سینره مدل SPF 50 مناسب پوست چرب حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 200,000 تومان)

کرم ضدآفتاب بی رنگ سینره مدل SPF 50 یکی از پرطرفدارترین کرم های ضد آفتاب است. این محصول فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب و جوش دار فرموله شده است. این محصول ساختاری سبک دارد، سریعا جذب می شود و پوششی مات و یکنواخت بر روی پوست ایجاد می کند. این کرم ضد آفتاب فاقد پارابن و بدون تست حیوانی بوده و دارای فاکتور محافظتی +++PA  می باشد.

 کرم ضدآفتاب بی رنگ سینره مدل SPF 50 مناسب پوست چرب حجم 50 میلی لیتر

محبوب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک: کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل Hydra حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 229,000 تومان)

کرم ضد آفتاب هیدرا درماتیپیک با استفاده از جدیدترین فیلترهای نوآورانه ارگانیک تولید شده است و قادر است بخوبی از پوست صورت و گردن محافظت کند. این محصول یکی از محبوب ترین کرم های ضد آفتاب است که برای پوست خشک فرموله شده است. از ترکیبات به کاررفته در این محصول می توان به هلیوگارد 563 با خاصیت حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید، تینوزورب ام و اس با خاصیت محافظت سطحی و عمقی از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و بیزابولول، عصاره جلبک دریایی و عصاره آلوئه ورا با خاصیت التیام بخشی و آبرسانی به پوست اشاره کرد. همچنین سدیم لاکتات و روغن جوجوبابای به کار رفته در این محصول نیز به آبرسانی و رطوبت رسانی پوست خشک کمک می کند.

کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل Hydra حجم 50 میلی لیتر

محبوب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی : کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 30 مناسب پوست های خشک و معمولی حجم 40 میلی لیتر(قیمت: 359,000 تومان)

 کرم ضدآفتاب لافارر حاوی SPF 30 و فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تائید FDA است. این کرم به‌طور کاملاز پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA محافظت می کند، ضد آب است و در برابر تعریق مقاوم است و با دارا بودن عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا مانع از پیری زودرس پوست می شود.

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 30 مناسب پوست های خشک و معمولی حجم 40 میلی لیتر

 محبوب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط: کرم ضد آفتاب سان سیف مدل ACNE-FLUID حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 233,000 تومان)

 فلوئید ضدآفتاب آکنئیک SPF 50 سان سیف نسل جدیدی از کرم های ضد آفتاب است که حفاظت زیادی در برابر اشعه های مضر خورشید ارائه می دهد. این محصول یک ژل آبی بسیار سبک است که به سرعت جذب پوست می شود و غیر چسبناک و فاقد چربی است. از ترکیبات به کاررفته در این کرم ضد آفتاب می توان به  دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزیل هگزیل بنزوات، اتیل متوکسی سینامات، بوتیل متوکسی دی بنزوییل متان و اتیل پلی هیدروکسی استئارات و 40 درصد فیلترهای جاذب UVA اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب سان سیف مدل ACNE-FLUID حجم 50 میلی لیتر

محبوب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست حساس: کرم ضد آفتاب ایزدین پرو مدل فیوژن واتر حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 335,500 تومان)

کرم ضد آفتاب ایزدین پرو مدل فیوژن واتر با دارا بودن اسید هیالورونیک و ویتامین E به تقویت پوست کمک می کند. این محصول ضد آب بوده و بخوبی از پوست در برابر عوامل آسیب زای محیطی محافظت می کند. علاوه بر این حاوی خواص ضد چروک و ضد پیری بوده، سریعا جذب پوست می شود و بافتی سبک دارد. این کرم فاقد الکل می باشد، از ایجاد جوش بر روی پوست جلوگیری کرده و برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است.

کرم ضد آفتاب ایزدین پرو مدل فیوژن واتر حجم 50 میلی لیتر

محبوب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست آکنه ای: کرم ضد آفتاب اریکه مدل آنتی آکنه حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 450,000 تومان)

کرم ضد آفتاب آنتی آکنه اریکه برای پوست های بسیار چرب و مستعد آکنه مناسب است. این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید، جوش و چربی اضافی پوست را نیز کنترل می کند.

 

کرم ضد آفتاب اریکه مدل آنتی آکنه حجم 50 میلی لیتر

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها